Uzun zamandır izlemekten kaçtığım Hanım filmini bu gece izlemeye karar verdim. Neden bilmiyorum ama ne zaman izlemek istesem vazgeçiyordum sonra. Bakalım rin tin tin.
En sevdiğim filmlerden biri. 🌟yıldız kenter olması dahi başlı başına filmi izlemeye yetmişti kanser olması, kediyi emanet bırakacak kimseyi bulamaması eşinin ölümüyle sarsılması kızı.. Çok severek izlemiştim umarım sen de beğenmişsindir. Çok iyi kaliteli dramlardan. 🎦
Hanm filmini izledim başı çok güzel ama ortalarda ağır ilerliyor sürükleyici degl Sırf zarif bir istanbl kadını ve kedi sevgim için izledm biraz Zaten dramatik bir film Hastalığı dolayısyla kedisine bakacak birilerini filan arıyor dokunaklı ama dönem filmlerini sevmiyorm fazla Yeşilçam filmleri benlk degl