Merhabalar Herkese 🎬🍿

Yarıda kapattıracak kadar sizi korkutan bir film oldu mu?
Merhabalar Herkese 🎬🍿

Yarıda kapattıracak kadar sizi korkutan bir film oldu mu?
ben genellikle korku filmlerini çok severim jumpscare olarak korkarım sadece oda anlık çıktığı için mesela şunlar favorim
The Shining
Psycho
The Exorcist
The Conjuring
A Nightmare on Elm Street
Halloween
The Texas Chainsaw Massacre
The Silence of the Lambs
Hereditary
Get Out
It Follows
Insidious
Sinister
The Babadook
Paranormal Activity
Poltergeist
The Ring
Saw
The Witch
Don't Breathe
Us
The Sixth Sense
Rosemary's Baby
The Omen
Annabelle
Carrie
Drag Me to Hell
The Others
The Grudge
Sinister
Midsommar
The Cabin in the Woods
The Descent
The Blair Witch Project
It
The Purge
28 Days Later
The Orphanage
Let the Right One In
The Woman in Black
İçinde ruhani varlık olan filmleri nerdeyse full kulaklarımı kapatıp izliyorum. Görüntüden ziyade sesler beni geriyor. Kapattığım olmadı hiç, çünkü hiç yalnız izlemedim 😬😬
Cevap
14Cevap
Filmden korktugum icin degil de paranormal activity izlerken basima paranormal bir durum geldiği icin korkup kapatmışligim var😄
Noldu anlattt merak ettimm
Ben bırak filmi kapatmayı çıkardım dışarı heralde ajdjsh
Hasanın rüyasından çok korkardım ve asla izleyemezdim, sonradan tekrar açtım ve o kadar korkutucu olmadığını anladım.
Kapatmadım sadece biraz can verdim izlerken tepenin gözleri ve kara büyü filminde
Evet olmuştu ya. Deli cesareti işte açıyorum sonra hemen geri kapatıyorum.
Alfred Hitchcock'un filmleri. Abi ne ruh hastası bir adamdır yaaa sjsjsjsjs
Korku filmlerini severim korkup kapattığım olmadı fakat sıkılıp kapattığım çok olmuştur
Benim film kültürüm zayıf genelde haberlere bakarım
Yarıda sinemadan çıktığım oldu ama korkutmadigi için
korku değil iğrençlik ve vahşet bana film kapattırır
Hayır, korku filmi benim yaşam tarzım
Sırp filmini bir daha izlemek istedim sonra çekinip kapattım evet midem kaldirmaz diye ama korktuğum için değil
Sadece cin gibi şeyleri izlemiyorum… 😅
Onun dışında olmadı..
zaten bi yerden sonra klasik…
Hayır olmadı.. :D
Yok valla meraklı meraklı izliyorum
yok korka korka izlerim zaten olayı o ya😌
yok hepsini bitirdim tabi tırsmadım değil
Hayır varsa da hatırlamıyorum
Şeytani cinli filmlere bakamıyorum
Korku filmi sevmiyorum
noo ben de zaten gerçek değil düşüncesi vardır
Evet dabbeydi hiç izlemem korku filmlerini artık
Şu an bunu bile kapatasım vR
Ahfhahshw
İzlemem korku falan, her sabahın bir akşamı var
Ne alaka yahu öyle filmler zaten gece tek başına izlenir. Mümkünse de ıssız bir evde falan izlenir
izlemem dedim
İzlemen lazım mutlaka
Olm git lan izlemem diyorum sanane
Sana izbe ve şehirden uzak terkedilmiş bir ev bulmak lazım bu filmleri izlemek için gece gider izlersin oh mis
Hayaller ve gerçekler
Yooo bulurum ben sen rahat ol
Eyw
Şehirden uzakta yarı harabe bir mekanda gece tek başına izleyeceksin işte o zaman tadı çıkar bu filmlerin
Ruh hastası mısın oğlum
Hayır cin hastasıyım. Göndereyim mi bu gece sana da
Sonuna kadar izlerim sonrada rüyama girer
Henuz olmadı
Olmadı
Oldu.
Olmadı
suspiria
oldu
hayır aşkom
Oldu
Yok olmadı
Olmadi.
Resimdeki hayalet ama orijinali
Pek olmadı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?