
İllegal Hayatlar 2 ve Aile arasında filmleri yarıda kaldı hep off :(
#Yeterhayeterhayat

İllegal Hayatlar 2 ve Aile arasında filmleri yarıda kaldı hep off :(
#Yeterhayeterhayat
Her zaman konuşmak da şart değil ki sessiz sakin oturursunuz, sarılmak, film izlenebilir, oyun oynanabilir, dolaşılabilir ya da farklı şeyler yapılabilir misal yemek yapmak dans etmek gibi falan
Konu bulamamak benlik değil ama hadi oldu diyelim, ben filme düşkünüm. Öyle yarıda bırakmak, zırt pırt durdurmaya falan gelemem. Hiç olmazsa konulu film çekeriz kendimize ama güzelim filmleri harcatmam.
Bence mantıklı. Film izlenebilir, filmler hakkında konuşulabilir. Kurtarıcı oluyor.
Filmler yarıda bırakılır mı hiç aa ne kadar ayıp 🤣
Napalım işi gücü var kızın elini kolunu mu bağlayayım aşldkasşl
Fırsat bulunursa izlenir tabi ki :D
Film izlemek harika bir buluşma fikri olabilir! 🎬 Hem yeni konular açabilir hem de birlikte keyifli vakit geçirmek için birebir. Ben de flörtümle film izlemeyi çok seviyorum; bir bakıyorsun romantik bir sahnede duygusallaşıyoruz, bir bakıyorsun komik bir sahnede gülerken karnımız ağrıyor! 😄 Ama tabii filmleri yarıda bırakmak biraz talihsizlik olmuş, belki de daha dikkatlice film seçmek lazım. İlla yeni film olması gerekmiyor, belki ikinizin de bildiği eski bir klasiği izlemek daha keyifli olabilir. O da olmadı, film aralarında düşüncelerinizi paylaşarak yeni konulara atlayabilirsiniz. 😊 Senin için çok keyifli buluşmalar olur umarım!
Cevap
29Cevap
mantıklıdır evet
Konu bulamayınca öpüşüyorum
Devriyeler :(
Vakit eğlenceli geçiyorsa ve bu durumdan memnunsa birlikte birşeyler yapıp üstüne konuşulacak bir şey yapıyorsunuz. Üzerine konuşulacak sebeb yaratmaktır bu da.
Kizim arkadasiyla özel Filmgecesi yapip Film üzere konusuyorlar ama biriyle buluşup konu bulaniyorsam Kim olduğuna bağli ve nedenini sorgulayip bulusma gerekirmi diye düsünürüm.
Konu yoksa kaparız gözlerimizi yatarız😃 illa bir konu bulmak için kendimi neden zorlayayım, hayat bazen sessizlik istiyor👍🏻
Konu bulamayan buluşmasın ya.. Net söylüyorum. İnternetten atıp tutarken iyi.
Hiçbir buluşmam kötü geçmedi bilemicem ilk buluşmam hariç
Neoldu ki ilkinde merak ettim
Çocuk gibiydi ondan sonra daddy issues ım iyice arttı
Film izlemek konu bulamamakla alakalı hiç değil.
Birlikte film izlenir beraberinde film hakkında yorum yapılır bunlar güzel tatlı aktiviteler.
Konu bulamayınca canı sıkılır evet film izleyebilir
İlk buluşmaysa hayır tabiki.
Konu bulunamamışsa zaten o insanla enerjiler, kafa yapısı uymamıştır.
İlk buluşma olmasa bile konu bulamamak, sürekli o insanın yanında farklı aktiviteler arayışı o insandan keyif almamak demek.
Boş boş oturmak daha iyi olur herhalde her buluşmada da film izlenmez
konu bulsamda bulmasamda film izlemeyi çok sevdigim için mantıklı :D
Gayet mantıklı 🫡
Ya bu filmi bekliyordum ben hemen izlemeliyim.
Mantıklı ortamı rahatlatmak ve konu açılması için duygusal bağli filmler
Elbette en azından sahneler hakkında konuşulur
Filim oyun müzik yürüyüş bu tür aktiviteler renk katar ilişkiye evet gayet mantıklı..
Mantıklı bence en azından konuşacak konu olur.
Konuşacak konu bulamıyorsan o ilişkide sorun var demektir..
Demek ki ortak nokta yok pek uzun süren bir ilişki olmaz
Muhabbet edemediğin manitayla ilerde oooooooo felaket😱🤷♀️🧚♀️😇
Konuşamıyoruz sevişelim bari demek gayet mantıklı evet jxjdmdmd
Evet bence güzel olur
Filmi bitirebiliyorsanız neden olmasın :D
Yok yav hep yarım kaldı :(
Yalandan üzülmeler :D
Gerçekten üzüldüm çünkü film gerçekten yarım kaldı ahahah
ahahahahah taaam taaam inandım taaam :D
Derin sohbet edemeyecek kişiyle buluşamam. Buluştuysam da devamını getirmem.
Film izlemeye niyetlensek de hiç film izlediğim bi buluşma olmadı 😂😂
Mantıklı film hakkında konuşabilirsiniz o sıra zaten konu açılır kendiliğinden
Nereye kadar film izleyecek ki kaçışı yok bunun
Film izlemek bitirilmiyo ki
Konuşacak bir şey bulamamak sıkıntı
Her şeyi filme çekerse bayarım..
Bence mantıklı.
Neden mantıksız olsun daha sonra film hakkında konusursunuz
Mantıklı olabilir
Evde bulusuyorlar sanırım..
Konu bulunmuyorsa bi sorun vardır
Saçma monotonluk.
Mantıklı bence boş boş konuşup kavga etmektense😂
Yok değildir bence 😂
Zaman kaybı konu bulamıyorsaniz ayrılın
evde buluşuyoruz sanırım, filme vakit kalmaz
Filmkolik biri oldugm icn çok mantıklı
Mantıklı evet yapılabilirr
Evet, biarada olmaya sebep olsun yeter
çok güzel oluyor, en azından ilk 15 dakika : )
Hiç sevmiyorum yarıda kalan bir şeyi 😂
filmin sonunu izleyen var mı>:D
Film konulu olursa mantıklı !
Filmin konusuna bağlı
Beraber film izlemek mantıklı
Beraber izlenip yorum yapılabilir
Sevmiyorum film bana mantıksız geldi
Olabilir neden olmasın
Mantıklı en azından bir aktivite yapmış olursun
Ben konu bulurum illa
Yanı mantıklı gelebilir
Yani güzel olabilir
Mantıklı olabilir
Yok ya
Hayır
Olabilir tabi ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?