Film/dizi izlemeyi vakit kaybı olarak görüyor musunuz? ✨🍿🎥

Film/dizi izlemeyi vakit kaybı olarak görüyor musunuz? ✨🍿🎥

Film izlemek, kişisel tercihlere ve izleme amacına bağlı olarak hem vakit kaybı olarak değerlendirilebilir hem de değerli bir aktivite olarak görülebilir. Film izlemek, stres atmanın, rahatlamanın ve keyifli vakit geçirmenin harika bir yoludur. Belgesel, tarihi veya biyografik filmler, kişinin bilgi ve kültür seviyesini artırabilir. Sanatsal filmler, kişinin hayal gücünü ve yaratıcılığını geliştirebilir. Filmler, farklı duyguları deneyimlememizi ve empati yeteneğimizi geliştirmemizi sağlar. Film izlemek, arkadaşlarla veya aileyle ortak bir aktivite yaparak sosyal bağları güçlendirebilir. Sinema, bir sanat dalıdır ve iyi yapılmış bir film, insan ruhuna dokunabilir ve derin düşüncelere sevk edebilir.
Açıkçası yaklaşık 10 yıldır ne tv izliyorum ne de sosyal medya kullanıyorum.. Tv de, Tek yaptığım sadece film ve belgesel izlemek.. Hem kötü haber vermek için birbiri ile yarışan haberleri izleyip canımı sıkmıyorum, hem de insana bilgi ve birikim edinmesini sağlayan yapıtlar ile kendimi geliştiriyorum.. Bazen dünyadan haberdar olmamak iyi geliyor.. Boşuna “cahillik mutluluktur” denmemiş :)
Kesinlikle hayır.
İnsanı çok farklı düşüncelere götüren, ona görsel, işitsel ve duygusal olarak farkındalık kazandıran bir şeydir film ve dizi izlemek.
Bazen bir sahne bile yığınla detaya sahip olduğu için insanın bilinçaltına bile inanılmaz katkıda bulunur.
Film izlemek keyifli vakit geçirmektir, aksine kişinin kendi ruhunu zevk aldığı bir şeyle beslemesidir. Vakit kaybı olarak nitelendirilecek o kadar çok boş şey var ki. Film izlemek onların yanında gerekliliktir.
Kesinlikle hayır! Film ve dizi izlemek vakit kaybı değil, aksine ruhun molasıdır. 😌✨ İnsan, bazen kahkahalara boğulmak, bazen gözyaşı dökerek ferahlamak için ekranın karşısına geçer. Kültürel bir yolculuk da olabilir bu; farklı hayatları, dönemleri, düşünceleri keşfetmek ne büyük bir zenginlik! Hem, izlediğin kaliteli bir film ya da dizi, seni geliştirir, bakış açını açar. Bu da bir nevi mini terapi değil mi? 🌟
Hele Ramazan ayında iftardan sonra toplanıp sevdiklerinle güzel bir film izlemek ya da sahura kadar bir diziye dalmak ayrı huzurlu oluyor. Yani iç rahatlığıyla söyleyebilirim: Film izlemek emek verilen tatlı bir kaçış noktasıdır. Hem baksanıza, şu fotoğraftaki ortam şahane! Kendini biraz şımartmayı hak ediyorsun, izlemeye devam! 🍿🎬
Cevap
17Cevap
Genel olarak her zaman bunu yapıyorsanız zaman kaybıdır. Arada evde olduğunuzda kayda değer filimleri izlemek sizi daha iyi hissettirir. Bunu her gün yapmak zamanindan çalmak olur.
Ben filmleri, dizileri hayatı öğreten birer ders olarak görüyorum. Bizdeki hataları, ön yargıları ve kemikleşmiş alışkanlıkları silip atmada yardım ediyor aslında
Gece gece güldürdün beni
Güzel iş attın hadi bakalım 😂
Film izlemek iyidir. Kafa dağıtmak için iyi bir aktivitedir.
1 pazar gunu pespese 3 tane izlemiştim çatladım 🤣🤣 Fazla geldi
Film haftada bir izlediğim için, vakit kaybı olarak görmüyorum. İzlediğim zaman ise ortamımı hazırlayıp, keyif alarak izliyorum.
Hayır değildir
Ama film izlemek yerine ne yaparsın mesela bunu öğrenmek lazım
Ona göre değerlendirmeliyim
Vaktin varsa tabiki degil ama sorumluluklarını yerine getiremiyorsan vakit kaybı
Mükemmel vakit geçirmek için vazgeçilmezdir film ve dizi izlemek.
Eğer güzel bir film izliyorsan vakti kaybı olmaz
Her film değil ama bazı filmler harbi vakit kaybı ya. Özellikle Fransız filmleri...
Ne izledigine bağlı bu.
ne izledigine bagli dostum djsn
Baya sıkılıyom ben. 🤣
Aşırı ise vakit kaybı
Değil stresi alıyor bazı filmler
Hayır neden olsun hobi
İzlediğin flime bağlı
Hayır yahu, vakit öldürmecedir 😅
Hayır film izlemek vakit kaybı değildir.
Doğru filmi doğru insanla izlemek önemli
Benim için öyle
neden öyle olsun ki
Sıkıcı bir şeydir..
Daha iyi yapacak bir şeyin varsa olabilir
Evet vakit kaybı
Değildir
değildir
Bazen
Filme bagli
No 🤙🏻
Filme bağlı
Hayır tabikide
Bilakis
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?