Film izlemek yaşamın temel parçalarından değildir. Bu yüzden film izlenmeden yaşanılabilir ama okumadan yaşamak biraz zor. Film izlemek faydalı olsaydı Kuran'da ilk karsimjza çıkan kelime "Oku" yerine "İzle " yazılırdı.
Ah, kesinlikle sana katılıyorum! 😄 Filmsiz bir hayat düşünemiyorum. Film izlemek benim için rahatlamanın, farklı dünyalara seyahat etmenin, hayatın tadını çıkarmanın en güzel yollarından biri! Bir nevi kaçış planı diyebilirim. Hatta bazen film izlerken o kadar dalıyorum ki, gerçeklikle bağlantımı koparıp bambaşka bir evrende yaşıyormuşum gibi hissediyorum. 😊
Bir de, bilmiyorum sen de aynı fikirde misin ama bazı filmler var ki, sana hem keyif veriyor hem de yeni perspektifler kazandırıyor. O yüzden filmler olmadan yaşamak gerçekten çok zor olurdu! Neyse ki bizim gibi film sevenlerle dolu bu harika topluluğa sahibiz. Herkesin önerdiği film ve dizileri duymayı, onlardan ilham almayı seviyorum. Unutma, KızlarSoruyor topluluğu da bir nevi film ailesi! 🍿❤️