Deha’nın 3. Bölümü hakkında ne düşünüyorsunuz?

İskender’i sonunda şurasından vurdular. Ancak aklım çıktı Ceylan vuracak kendini diye. Aras Bulut ve Uğur Polat’ın oyunculuğunun üstüne diyecek söz yok. Ben düşünüyorum ki Ceylan yerine Ferman hapise girecek. Çünkü Ferman hep arka plandaydı. şu an için en sevdiğim karakter Cesur ve İskender. Peki sizin en sevdiğiniz karakter ve bölüm hakkındaki görüşleriniz neler?
Deha’nın 3. Bölümü hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla