Türk Sineması Neden Bu Kadar Saçma Bir Sürrealizm İçinde?

Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin

1970'lerdeki Kemal Sunal filmlerinden tutun da 2000'lerdeki Şahan Gökbakar filmlerine kadar öylesine gerçeklikten uzak senaryolar yazılmış ki insan içinden şunu diyor.

"""Ben yönetmen olsam senaristi işten atarım. O senaristi işe alan insan kaynakları sorumlusunu da işten atarım."""

Reelsi izledim az önce. Reelsteki alev alev yanan güzel hatunun derdi buysa eve bir fitnessçi de çağırabilir. Gerçek hayatta kadınlar bu kadar mı aç, seçeneksiz ya da vizyonsuz... Şahan ne alaka...

Ben kadın değil travesti olsam birlikte olmak için evime Şahan'ı almam açık söyleyeyim. Bu kadar amatörce senaryo yazılmaz.

G. tü göbeği salmış, fıçı gibi bir adamın neyini çekici bulmuş olabilirsin. Böyle aptalca senaryo olmaz. Bu işler bu kadar kolay olsaydı yeryüzünde kendisiyle oynayan yalnız erkek kalmazdı.

#FİKRETDOĞAN

Güncellemeler
1 yıl
www.instagram.com/.../?igsh=MW5hNGgzYWl1bmJuMQ==

Sorunun konusunu oluşturan reelsin linki...
Türk Sineması Neden Bu Kadar Saçma Bir Sürrealizm İçinde?
Cevapla