1970'lerdeki Kemal Sunal filmlerinden tutun da 2000'lerdeki Şahan Gökbakar filmlerine kadar öylesine gerçeklikten uzak senaryolar yazılmış ki insan içinden şunu diyor.
"""Ben yönetmen olsam senaristi işten atarım. O senaristi işe alan insan kaynakları sorumlusunu da işten atarım."""
Reelsi izledim az önce. Reelsteki alev alev yanan güzel hatunun derdi buysa eve bir fitnessçi de çağırabilir. Gerçek hayatta kadınlar bu kadar mı aç, seçeneksiz ya da vizyonsuz... Şahan ne alaka...
Ben kadın değil travesti olsam birlikte olmak için evime Şahan'ı almam açık söyleyeyim. Bu kadar amatörce senaryo yazılmaz.
G. tü göbeği salmış, fıçı gibi bir adamın neyini çekici bulmuş olabilirsin. Böyle aptalca senaryo olmaz. Bu işler bu kadar kolay olsaydı yeryüzünde kendisiyle oynayan yalnız erkek kalmazdı.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar