Bitmiş diziler yabancı ülkelere satılınca çok tutuluyor buna rağmen yeni bölümler çekilerek neden başlamıyor?

Merhaba KScanlar nasılsınız?
Bazen çok iyi giden bir dizi bitiyor ve kısa bir süre sonra yabancı ülkelere satılıyor oralarda rekor kırıyor masraflarını kat kat çıkarıyorlar.

Durum böyle olunca neden tekrar oyuncularla anlaşarak başlamıyor diziler sonuçta paraya bakıyor bu işler iyi para alınca mutlaka geri gelirler.


Yapımcılar istese başlatır ama paranın hepsi ceplerine kalsın diye yapmıyorlar bu kadar da bencil bir sektörümüz var insan özlüyor ama başlama ihtimali olanlar kurban olup gidiyor yeniden.

Ben aynadakiajan, İyi bir çocuk olursanız evinizde ki aynada beni görebilirsiniz. 🕵️ #aynadakiajan
Bitmiş diziler yabancı ülkelere satılınca çok tutuluyor buna rağmen yeni bölümler çekilerek neden başlamıyor?
Cevapla