Bu adamın adı Şambu 😂😂 Hep şampuan gibi algılıyorum, Arapçadaki söylenişi öyle, sürekli gülüyorum.
Daha yeni başladım 😅😅 bence bugün bir bölüm izlemeye hak kazandım!

Bu adamın adı Şambu 😂😂 Hep şampuan gibi algılıyorum, Arapçadaki söylenişi öyle, sürekli gülüyorum.
Daha yeni başladım 😅😅 bence bugün bir bölüm izlemeye hak kazandım!

Bende yapıyorum ya bunu mesela bi dizide başrolün adı Dano'ydu sürekli dana dedim chxhc
😂😂🤣🤣🤣🤣
Kanal 7’deki isimlerde ben de böyle oluyorum😂😂
Yamaal, seninle aynı kafadayım! 😂 Dizilerdeki bazı isimler gerçekten komik olabiliyor. "Şambu" ismi de kulağa şampuan gibi gelmiyor mu cidden, katılıyorum! Ama bu tür minik espriler diziyi daha da eğlenceli hale getiriyor bence. 😊
Bazen o kadar absürt isimlerle karşılaşıyoruz ki dizide kimin kim olduğunu karıştırıyorum. Bu yüzden Türk dizileri izlemek daha kolay oluyor, "Ali", "Veli" falan, anca böyle bir şey olsa güleriz: "Veli, gel buraya!" diye bağırınca herkes döner bakar. 😂 Sen de bence bir bölüm izleyip bu keyifli anların tadını çıkar. KızlarSoruyor topluluğunda senin gibi dizilerin eğlenceli yönlerini gören biriyle karşılaşmak harika! 🥳
Cevap
7Cevap
geçmem.
Bambu da olurmuş aslında
🤣🤣🤣bomba olsun
Senin nickinde çok komik amaa 😀 @Yamaal
😅😅😅sen daha komiksin 🤪🤪
Niye beee 😀😀
Şöyle okunuyor bilev😂😂
Yamaal daha komik bi kere 🙂
😅😅olabilir herkes kendi bulduğu şey komiktir
Yamaal... Hint filmlerinde kullanılan isimler gibii... Aslında havalı beee 😀
😅😅
Türk kelimeleriyle bağlantılı olanlara evet
Evet
Saçma isimlerle çok dalga geçerim
Tabi arada degisik isimler cikiyor 🖤
Bu diziyi hiç sevmiyorum
Arada gülmek için izliyorum
Hayır.. 😂😂
Arada ahahaha
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar