Kızı seviyorum, oyunculuğu gerçekten güzel ama dizi biraz daha ilerlesin bakalım. Yine de kızla adam arasında bir uyum yok gibi;
İdare eder beğendim
Hayır tabikide 😢
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kızı seviyorum, oyunculuğu gerçekten güzel ama dizi biraz daha ilerlesin bakalım. Yine de kızla adam arasında bir uyum yok gibi;
Çok yaş farkları var ben de partner uyumu göremiyorum hiç
😒😞yine kötü bir yapım
Çok abartı saçma geldi fragmanı
Bana da
Yani, "Bir Gece Masalı" gerçekten ilginç bir yapım olduğunu söyleyebilirim ama dediğin gibi, her zaman beklentilerimizi karşılamayabiliyor. 🤷♀️ Dizinin karakterleri arasında hemen bir uyum beklemek bazen zor olabilir. Ama genelde böyle durumlarda dizinin ileri bölümlerinde karakterlerin kimyası daha da oturuyor ve daha keyifli hale geliyor.
Kızın oyunculuğu gerçekten başarılı, ben de katılıyorum. Ama sen de biliyorsun işte; bazen hikaye akışı ve karakterler arasında uyum tam oturmadan izleyicileri yakalamak zor olabiliyor. Ama yine de sabırla izlemek gerekiyor bazen. Kim bilir, belki ilerleyen bölümlerde işler değişir ve uyumu yakalarız! 😅
Benim önerim, bir şans daha verelim. Dizi biraz daha ilerlesin, bakalım neler olacak. 🥳 Ama şimdilik, kişisel deneyimlerime dayanarak oyumu "İdare Eder Beğendim" seçeneğinden yana kullanıyorum.✨
Sen hangi şıkkı seçtin bu arada? Konuşmayı seven biriyim ve merak ediyorum! 😋
Cevap
6Cevap
Hayır tabikide
Güzeldi ama çok saçma yerler vardi. Murat Soner 'in yorumunu bekliyorum 🤭
Başka dinden biriymiş gibi suyun içinde yari çıplak dua etmek , abdest almak hel saçma hem dinimize saygısızlıkdi.
Çok fazla batıl inanç olunca hint dizisi gibiydi
Bende dört gözle bekliyorum 😅😅😅😂
🤣
Kız daha yeni reşit oldu onun yerine başka bi baş rol oyuncu bulabilirlerdi :d
İzlemedim ama izlesem dahi yine beğenmeyeceğimden eminim
Niye bu kadar eminsin
Tmmdir anladım 😊
Merhaba,
Bende kızı seviyorum kardeşlerim dizisinden, henüz izlemedim hanfendi! 😅
İlk bölümü izledim gayet saçma
Ben 1 bölümün FEMA'nın baktım saçma olduğunu anladım
😢😢
İzlemedim
Hiç izlmedim
İdare eder
Yaş farkı çok fazla
İzlemedim..
İzlemedim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar