El Camino son sahnesi çok duygusal değil mi?

bb'yide bcs yi de izledim sonra bu film... sondaki jane sahnesi gerçekten müthişti ve duygusaldı. keşke jane'de olsaymış diyorum. bonnie ve clayt gibi gezerlerdi işte, hiç te sırıtmazdı. Alt tarafı seneryo ama insan fena duygusallaşıyor

El Camino son sahnesi çok duygusal değil mi?
Cevapla