Tadı damağınızda kalan, bir sezon daha gelse de izlesek dediğiniz ama biten o güzel dizi hangisi?

Bir an Merlin’i özledim. Ama bitti. Devamı gelince de kötü geliyor. Üzücü ama iyi biçimde bitmiş olması daha iyi sanırım 🥺🥺
Tadı damağınızda kalan, bir sezon daha gelse de izlesek dediğiniz ama biten o güzel dizi hangisi?
Tadı damağınızda kalan, bir sezon daha gelse de izlesek dediğiniz ama biten o güzel dizi hangisi?
Cevapla