Teşekkürler 🌹
Sezon finaline girecek olan dizilerden en çok hangi diziyi özleyeceksin?
Teşekkürler 🌹

Ben kızılcık şerbeti dizisini özleyebilirim
Evet kızılcık şerbeti tabisi. Zaten TV dizilerinden sadece onu izliyorum. Sezon finali bomba olacak. Ay kendime bir kızılcık şerbeti bodysi bulsam keşke dizidekilerin dedikodusunu yapmak için 🤣
Inşallah bulursun 😂
Camdaki kız yali çapkını üç kız kardesler öteki dizi Yeni çıktı için daha üzülmem gülcemal
Ama sezon finali olmuştu bir ara yargı ona çok üzüldüm sonuçta en sevdiğim diziydi
Camdaki kız dizisi güzelleşti
Cevap
6Cevap
Ömer, Kızılcık Şerbeti favori dizilerim, merakla ve özlemle bekleyeceğim
Benim de favori dizilerime ömer de giriyor sjsj
Bunu annem izliyor inşallah geri başlamaz TV de görmek istemiyorum 😄
Biz seviyoruz
Türk dizisi izlemiyorum benim diziler anca 2 sene sonra geliyor sıfır özlem
Hiçbirisini özlemem. Azalarak bitmeleri temennisiyle.
Kızılcık Şerbeti ben de başka izlemiyorum zaten, Yalı Çapkını da eh işte.
Son izlediğim dizi Çocuklar duymasındı. Onunda ilk bölümlerini izlemiştim Tgrt
Kızılcık şerbeti kadar nefret ettiğim bir dizi yok 😂😂😂
Valla neden begenmedin
Hiç birini umarım bir daha baslamazlar
Annem izliyor bunu 😄
Güzel dizi sende izle
Izlemiyorum knk dizi
Peki feritin profilinde ne işi var knki😂
Tetikçinin Oğlu
Evet ya oda çok iyi ben o diziyi eskilerden şefkat tepe dizisini andırıyor silahlı falan ya
Yazacaksan vercem instamii
Yalı çapkını
Dizi izlemiyorum
hiçbiri
turk dizileri pek sarmiyor ya
Aileeee
Yalı çapkını
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?