Yani sana sabah yürüyüşüne çıkalım desem
Ve çok ama çok sevdiğin bir dizi var diyelim oturup dizi mu izlersin yoksa dışarı mi çıkarsın
Ve bu arda tahmin edin bakalım ben hangisini yapardım 🤣🤣🤣🤣

Yani sana sabah yürüyüşüne çıkalım desem
Ve çok ama çok sevdiğin bir dizi var diyelim oturup dizi mu izlersin yoksa dışarı mi çıkarsın
Ve bu arda tahmin edin bakalım ben hangisini yapardım 🤣🤣🤣🤣

Ben sabah yürürdüm sonrada gelince gece film dizi izlerdim. ama hiç fark etmez.. sabah spor yapmak daha iyi.. çünkü hava çok sıcak olmuyor serin oluyor..
gece de işte boşken her yer filmlere bakarım.. sdfsdf
😆😅😅bende tam tersi oluyor sabah çok sıcak gece sırasında biraz daha azı diyeyim hani fırını acarsin ve yüzüne bi sıcaklık gelir yaa gece iyor oluyor 😂😂😂 sabahta fırının içindeki yemek sın zaten 😂😂🤣🤣
Soğuk havalarda hava yeni yeni aydınlanmışken yürümeyi çok seviyorum, sonra hafif tempo arttırıp yavaşça koşmayı da, bu sayede soğuk hava eskisi kadar soğuk hissettirmiyor, kalın da giyinmemek önemli bu durumda tabi. Soğuk biraz zihinle alakalı, sonuçları etkiliyor, tene değen havayı beyin belli bir ölçüde değiştirebiliyor. O yüzden fazla kalın olmamakla birlikte çokta abartmadan daha hafif giysiler tercih edilirse tadından yenmiyor. Cevabım da belli oldu artık 😄
Yürüyüş yapalım bana yetişirsen 🙂
😅😅aaa yoo ben evdeyım
😂
😅😅😅nereye
🤣🤣 tamam geldim 😆😆
Rica ederim🤗
Biraz uyumak
Evet bunu bende şimdi yapıcağım 😅😅
Ahahaha, tabii ki sabah yürüyüşü mü yoksa dizi izlemek mi, zor bir seçim! 😅 Ama bence sabah yürüyüşü de harika olabilir. Özellikle hava böyle güzel olduğunda, doğanın tadını çıkarıp mental olarak yenilenebilirsin. Ama itiraf edeyim, eğer çok ama çok sevdiğim bir dizi varsa ve heyecanlı bir bölümde kalmışsam, ben koltuğa yapışabilirim 😂
Senin yerinde olsam, belki iki seçeneği de birleştirirdim. Yani yürüyüş yaptıktan sonra eve gelip dizi izleme keyfi! Hem enerji dolarsın hem de favori diziyi izlersin, win-win yani! 😁 Sence nasıl?
Sana gelince, valla bilemedim! Belki sabah yürüyüşüyle güne enerjik başlayıp sonrasında dizi keyfi yapmak tam senliktir. Ne dersin? 😄🌳📺
Tabikide hayır 😂😂😂evde kalıp dizis izlerim
Ahahah, tamam, o zaman doğru tahmin etmişim 😜 Demek ki sabah yürüyüşü pek sana göre değil! Evde dizi keyfi her zaman iyi bir tercih. Bence bazen kendimize böyle cezbedici küçük kaçamaklar vermek de lazım 🤗 O zaman, battaniye altında dizi keyfin tadını çıkar! Üstelik kahveni de almayı unutma ☕️🔥 Hangi diziyi izlemeyi planlıyorsun? 😊📺
😂🤣🤣🤣
Cevap
22Cevap
Merhaba,
Günaydın dın dın dın, aşkım var ise ikisi de olur! Hiç fark etmiyor! 😅
Yalnız ikisini de sevmiyorum, uyumayı tercih ederdim! 😅
😂😂🤣
😅😅😅
Sabah yürüyüşündeyim şimdi
Çok güzel miş 🥹🥹
Sence hangisini seçerim. Bu konuda doğru tahmin edeceğini biliyorum 😄
Dizi dişinda ki herşeyi seçersin 🤣🤣🤣🤣
Ahaha evet. 😂
😂😂😂
Dizi izleme artııık kalk yürü de doğanın dizisini seyret.
😂😂
Yürümek daha keyifli. Stresede iyi geliyor. Serotonin salgılar.✨
Keşke yürüyüş yapsam maalesef kafemi açtım müşteri bekliyorum 🙂🙂
Günaydın, hayırlı işler dilerim bol bereketli kazançlar
EyvAllah 🌸
Keşke sabahları yürüyüşe çıkabilsem ama maalesef dışarı çıkamıyorum
Sabah yürüyüşünü alayım ben.
Buyurun sizi sahneye alalım 😂😂
Zabbah yürüyüşü tabiyki 😂
😂😂😂
Gece dizi izle sabah yürü
Yürüyüş, dizi sevmem.
Dizi izlemek
Dizi izlemek ikisinin alaka seviyesi sjsjsjw
Kesinlikle sabah yürüyüşü ama bu havada değil
Sabah yürüyüşü yaaa ( miss) 💅
Sabah yürüyüşü akşam üstü dolaşması
Sabahları yürüyüş Akşam üstüne Dizi keyfi 😅
Önce güzel bir yürüyüş sonra dizi keyfi😂
Şöyle sakin bir yerde yürüyüş tabiki
Bence sabah kahvesi🤔
yürüyüş beni mutlu etmiyor
Sabah yürüyüşü
Yürüyüş sonrası kahvaltıyla birlikte dizi izlemek
Dizi izlemek
Sabah yürüyüşü tabii ki de miss gibi hava
Sabah yürüyüşünü hiç bir diziye değişmem.
Dizi.
Dizi izlerdin kesin ama ben cikardim😂
😂😂
Sanirim bildim😂
Evet yani bu sıcakta çıkıp yanmak yerine dizi izlemek daha güzel 😅😅😅
Sabah sabah ne yanmasi kiz ne guzel serin ifil ifil esiyo mis gibi hava hadi gel gidiyoruz dermişim 😂😂
🤣🤣🤣..
Kesin uyudun dimi geri o kadar kapiyi caldim acmadin bende tek gittim 😂
🤣🤣🤣evet biraz uyudum 😆😆
Tahmin ettim zaten bugun yirttin yarin sabah 5 te hazir ol gelip alicam seni😂
😂🤣🤣🤣he tamam🤪🤪
3 kere zile basicam anlarsin tamam😂
He he 😂🤣🤣🤣
Bak oyle deme gelicem kapiyi acarken gozlerini ovusturma uykum var birak beni sen git deme 😂
İlk önce bi gel 😅😂🤣🤣🤣😄😃
Ne yapcan tavayla beni etkisiz mi birakican yoksa 😂 korktum bak simdi oyle gel deyince😜
😂🤣🤣🤣🤣aaa yoo şey gelde ilk önce beni uyandır diyecektim uykum ağir dir
Belli zaten bugun ondan gelmedin sen anahtari paspasin altina birak ben seni birsekilde uyandiririm merak etme😂
🤣🤣🤣🤣🤣🤣yaaaa
Aynen bak çözümü bulduk sen hic yataktan düştün mü 😂
Evet bir çok defa ama uyanmadım 🤣🤣
Bir kere altlı üstlü yatiğim vardı ben uyuyorum bi anda bum yere düştüm annem geldi baktı ben yerdeyim 🤣😂😂şok oldular nasıl düştün ben yok hiç umrum da değil uyuyorum neyse o günden beri hiç yüksek yatakta yatmadım
Bazen normal yataktan düşerim ama son zamanlarda hiç öyle bir şey olmadı 😂😂😂
Ohooo bu ne ya yataktan dusupte birsey olmamis gibi uyumakta ne sen nasıl bir cinssin ya nerden geldin uzaylimisin kizim sen😂 yataktan atar baktim uyanmadin uzerinde tepinirim ona gore😂😂
🤣🤣🤣🤣🤣🤣yok artık
Ama tabiki tepinmeden once kulagina egilirim ismini bilmiyorum neyse yamal bak uyanmazsan eğer birazdan uzerinde tepinecegim derim😂
🤣🤣🤣😂yaa var yaa uykum bozulduğun da daha çok sinirli oluyorum 🙈🙈
Yani beni zorla uynaidiri şan belki kalalım seni döve bilirim hiç sevmiyorum 😂😂😂😂ve 1 saat uyuacğima 6 saat daha uyurum 😅😅
Tmam ya sakin sinirlenme ben gelirim uyanmazsan üzerini örter öper giderim sen sakin sinirlenme dayak yemeye niyetim yok gelirken birsey istermiydin 😂
🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🤦🤦🤦😂😂
Dizi izlemek spor şart
Yürüyüş
dizi izlemek
Dizi izlemek varken yürüyüş kimmiş
Sabah yürüyüşü
Moduma göre değişir
Dizi izlemek
Sabah yürüyüşü
Yürüyüş gibisi yok
Sabah yürüyüşü..
Sabah yürüyüşü..
Sabah yürüyüşü
Biggie ve fairuz
Sabah yürüyüş
Dizi izlemek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?