Yüzüklerin Efendisi abartılıyor mu?

Bence abartılıyor. İki tane kısa, çocuğa benzeyen adam sadece geziyorlar. Kılıçlar, dövüş sahneleri oluyor bazen. Yaratık felan kesiyorlar. Bir tane de, Tövbe Bismillah denecek hayvanımsı bir mahlukat onlara sürekli kumpas kuruyor. canım oğlan da sürekli kanıyor, arkadaşının uyarılarına rağmen. Bu tarz binlerce film var. Üstelik hem çok uzun, hem de izlerken sıkıyor ve seyir zevki vermiyor. Twilight bile daha iyidir.
Yüzüklerin Efendisi abartılıyor mu?
Cevapla