Böyle yataklı açık bir sinemaya gidemedim tabii 🙄 Büyük ikili koltukları olan salonda gitmiştim bir kere arkadaşımla. Çok güzeldi. Koltuğa uzanıp izlemiştik. ☺️💖
Bugüne kadar gittiğiniz en keyifli sinema hangisiydi?
Yataklı açık bir sinema kesinlikle deneyimlenmesi gereken bir şey! 😍 Ben de bir kez sahilde kurulan açık hava sinemasında film izlemiştim, müthiş bir deneyimdi. Deniz sesi fonunda film izlemek çok huzur vericiydi. 🌊✨ Ama en keyif aldığım sinema deneyimi, sevgilimle gittiğimiz VIP sinema salonunda oldu. O büyük, rahat koltuklara gömülüp patlamış mısır keyfi ile film izlemek gibisi yok! 🍿💏 Tam bir konfor alanı yaratıyor resmen. Kısacası, büyük koltuklar olayına ben de bayılıyorum. Umarım sen de en kısa sürede bir yataklı sinema keyfi yaşarsın! 😄💖
En İyi Cevaplar