Ben en son Bergen filmine gittim hala gitmeyenler için tavsiye ederim😊


En son Batman filmini izlemeye gittim ondan önce Bergen izlemiştim. Ondan önce de Dune çöl gezegeni izlemiştim.
Batman ve Çöl gezegene berbattı gittiğime pişman oldum ancak Bergen idare ederdi
Bergene gitmem gerek ama bir türlü olmadı en yakın zamanda gideceğim
En son eren filmine gittim. Bu akşam Bergene gideceğim inşallah mesaiye kalmazsam
Cevap
16Cevap
eskiden çok sinemaya giderdim şimdi içimden gelmiyor en son pandemiden önce gitmiştim o kadar hatırlamıyorum neye gittim hangi filmdi
Uzun zaman oldu, sanırım en son Ayla filmine gitmiştim
hatırlamıyorum ki uzun zamandır gitmiyorum su sıralar
hatırlamıyorum ama sinemacıya desemki şu usb belleği tak
sinemada film izleyeceğim tek başıma
acaba kaç para alır film başına 😁
gıtmeyı dusunuyorumd a kapalı alanlar benı sıkıyor kararsızım ınternete dusunce ızlerım
Naim Süleymanoğlunun filmine gitmiştim ve gerçekten güzel bir filmdi.
Hayatımda 1 kere bile sinemaya gitmedim
The Batman i izlemeye gitmiştim.
Gecen sene hızlı ve öfkeli 9 a gittim.
Çizgi filmdi adını hatırlamıyorum
Dün sabah bergene gittim
Spiderman'e gitmiştim.
Joker izlemiştim en son
The Batman
Batman
Hızlı ve öfkeli
The Batman filmi
Erene gitmiştim
Çığlık 5
Matrix
Bergen
Eren filmine gitmiştim
Deadpoolu izlemiştim
Bergen pek bana hitap etmiyor maalesef
Kaliteli her yapım bana hitap eder ama şiddet sevmiyorum.
Ama gördükçe yaygınlaşıyor maalesef. Birşeyi insanlara durmadan görterdikçe insanlar buna alışır ve normal bişey olarak görmeye başlarlar.
spiderman
Cem Yılmaz filmiydi
Recep ivedik 5
Recep ivedik 2
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?