Güncellemeler
+1 yıl
En son yazmıştım ben ya bu klavyenin ben... @KızlarSoruyor düzeltir misiniz acaba rica etsem
Güncellemeler
+1 yıl
@elifycdg ablam 😊😊🥳🥳

En sinemaya hangi filmi izlemeye gitmiştiniz 🤔
#DizilerFilmler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Ruhlar bölgesi karanlık taraf
Emin değilim ama Napolyon galiba
No way home.. 2021 yılında aralık ayında gitmiştim. sinema ile aram yok pek. arkadaş ortamı olunca güzel oluyor.
Sinemaya gitmeyeli baya bir zaman oldu.. En son gittiğim filmin bendeki yeri ayrı izlerken duygulandım..
En son ne zaman gittiğimi bile hatırlamıyorum ki filmi hatırlayim. 😄 Lise yıllarımdı herhalde. Cin filmidir kesin
Baya oldu hatırlamıyorum. Çok da sevmem sinemaya gitmeyi
Adını hatırlamıyorm ama yabancı idi. O kadar zaman oldu ki
En son bi filme gittik uyukladım kaldım 😬 yaseminin filmiydi
Hatırlamıyorum çocuk sinemasına gitmiştim sanırım yetişkin filmlerinde hangisini izledim unuttum
Lohusa filmi 3 gün kadar önce gittim , komik bulmadım
Saçma sapan bir korku filmine gitmiştim aylar önce.
Yıllar oldu, hatırlamıyorum bile.
Sanırım Kutsal damacana
Bundan yıllar yıllar önce babamla gitmiştim yarısında da sıkılmıştım Netflix'den izlemek en iyisi
300 tl çek vermişlerdi, film yayınlanmadan öbce gitmiştik, adinı bile hatırlamıyorum.
Çok oldu filmi bile unuttum
Pek aram yok sinema ile.
Hiç sinemaya gitmedim
Yaklaşık 2 ay önce gitmiştim en son
Mutluyuz filmini
Ruhlar Bölgesi: Kırmızı Kapı
John Wick 4
-Nefes-yer eksi iki
-Murat Göğebakan
Atatürk 2 filmini izlemeye gitmiştim.
Ölümlü Dünya 2
En son Testere 10 serisini izlemeye gittim.
ayla ajshajsjaj
6 senedir sinemaya gitmedim yaa
Çok oldu hatırlayamadım :D
Müslüm izledim en son baya oldu
Bayağı oldu unuttum 😅
En son mu?
Atatürk 2 ?
Hiç gitmedim bu arada:/
Bergendi Bayadır gitmedim
Openheimer izlemeye gitmistim sanirim
Lohusa
oppenheimer
Bergen.
12 angry men.
joker
Murat Göğebakan
Nefes Yer Eksi İki
Ölümlü dünya 2
Bandırma Füze Kulübü
Hiç gitmedim 😂
Aylaydı sanırım
Ölümlü dünya iki
Napolyon
Nefes izledim
Aquaman a gitmiştim.
Şark bülbülü
Wick 4
Kolpacino
Kardeş Takımı
Lohusa
Kolmacino 4x4
3391 Kilometre
Barbie
Kolpaçinooq:)))
Aşk mevsimi
Siccin 4 😂