Aras ve ekibi 2. bölmüde final verdiler fakat Selin bekaa vadisinde mücadeleye devam ediyor?

*uiuaa şarkısı çalar ama canlı yayın olduğu için kendilerini gösteririler* *gizem Aras ın kucağında oturuyordur* -eveeet nasılsınız *çeti açarlar ve mesajlar gelmeye başlar* *ama Aras ve ekibinden çıt çıkmıyordur* fıramgatik şöyle der-neden sustunuz? konuşsanıza. -konuşalım mı biraz size espri yapayım mı? -tamam yap. -tuvaletteki ona ne denir? -ıııı sifon mu? -evet hığığığığığığığığığı ahahahahaahaha *tüm ekip ve aras osurur* -oha hahahahahahaha hığığığığı *ultra mega komik olaylar olur ve çok çılgın olaylar olur + kaos ve savaş çıkar* *kameraya şöyle konuşurlar * -Arkadaşlar sevgili izleyenler biz final verdik ama üzülmeyin belki başka bölümler de görüşürüz derken televizyonu açarlar ve birde ne görsünler*? nur abla Birsu ve SELİN geliyor *ultra mega daha komik olaylar ve daha çılgın olaylar yaşanır + kaos ve siber savaş olur* *yeni gelen kuşlar şöyle derler* -valla size bir şey diyeyim mi ben bu kamera arkası olayına ve komik sahneler serisine bayıldım. *birsu da şöyle der* -valla battı balık yan gider Aras ve ekibiyle ne zaman tanışcaz her an her şey olabilir bu aras acaba bizimi rüyasında mı görüyor yoksa bütün bunlar tesadüf mü? olabilir ne demiş şekspir olmak ya da olmamak *nur fettahoğlu ablamızda şöyle der* - evet ahahahahahaha Aras bekle bizi geliyoruz.

YETER ULAN YETEEEEEERRR BİTSİN ARTIK
oh be nihayet bitti FİNAL OLDU yaşasın final!!!
bitmeseydi iyiyidi bence bir daha başlar
izlediğiniz için teşekkürler sizleri çok özleyeceğiz Aras ve ekibi.
onların sağı solu belli olmaz kesin kouşmamak gerekiyor
artık tamamen eminiz final olduğuna göre sıkıcı hayatımıza devam edebiliriz
Selin hala oradaysa Aras ve ekibi yanına gidip yardım edebilir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Aras ve ekibi 2. bölmüde final verdiler fakat Selin bekaa vadisinde mücadeleye devam ediyor?
Cevapla