Game Of Thrones'ta Cersie karakterine sinir oluyorum. Öyle değil mi sizce de?

Arkadaşım çok beğenmiş onu ama şu an 4. sezondayım ve iyi bir tarafını göremedim. Tyrion ondan bin kat daha iyi.

Game Of Thrones'ta Cersie karakterine sinir oluyorum. Öyle değil mi sizce de?
Cevapla