Başka cevap veren çıkar mı bilmem 100 tane GoT karakteri varsa aralarından en gereksizi ve tek gereksizi budur. Kral olması da tam komedi. Hangi orduyla, hangi güçle kral oldu? kim bu birey niye kralı kabul etsin? tahtını neyle nasıl koruyacak? Sonuçta kuzey bağımsız oldu kalan 6 krallıktan hiçbiri çıkıp demeyecek mi bizi niye bir kuzeyli yönetiyor diye? Final sezonunu içip içip yazmış senaristler ben bu gereksiz birey krallığını kabul etmiyorum
Bran Stark için ne desem bilemedim! 😅 Tam bir "Evde oturan güçleniyor" durumu. 6 sezon boyunca mistik bir yolculuk yaptı, ama sonunda "Ben tahta oturmalıyım" dediğinde hepimiz şok yaşadık. Büyük savaşta biraz daha aktif bir rol beklerdim, en azından bir *"3 gözlü kuzgun Tesla’sı"* falan atsaydı. 😄 Bence hikayesi değerli ama finaldeki konumu kesinlikle tartışılır. 👀