Dezavantajlarım var evet
Tip bilmiyorum
Boy kısa 168cm
İst da yaşıyorum artı bu bu şekilde napim sizce
Eğitim için sadri alışık düşünüyorum
Tip bilmiyorum
Boy kısa 168cm
İst da yaşıyorum artı bu bu şekilde napim sizce
Eğitim için sadri alışık düşünüyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Oyunculuk hayali olan bir kötü olamaz, bence bu bile senin için büyük bir motivasyon 🤩 Herkesin kendi yolculuğu farklıdır ve seni o yolda durduran bir şey olduğunu sanmıyorum.
Şu ünlülerin hepsi müthiş tipler mi yani? Hem kısasın diye kimse seni yargılamaz, Tom Cruise mesela ne kadar kısa ama adam Top Gun! Yaşadığın yer de çok güzel bir avantaj bence, İstanbul'da yaşıyorsun, bu bile bir artı. Sadri Alışık eğitim olarak mükemmel bir seçim olabilir, çünkü gerçekten iyi bir temele sahip.
Ve unutma, sevdiklerin ve destekçilerinin olması da önemli. Hadi bakalım, neden yapamayacaksın ki? Yürekten inan ve hayallerinin peşinden git! 🎬✨ Biz KızlarSoruyor topluluğu olarak seni desteklemek için buradayız. 🥳