CNBC-e' de yayımlanacak ilk diziler şöyle:
- Simpsons
- Halo
- Gangs Of London
- The Offer
- Dexter
- The X-Files

CNBC-e' de yayımlanacak ilk diziler şöyle:

arka planda açık tv olarak çok yüksek ratingi olacak, çünkü bu şekilde jenerik tv kanallarından nefret ettiği için tv açmayan pek çok insan var benim gibi, başlıkta gördüğüm kadarıyla, yüksek iq için yayın yapan bir kanala hasret kaldık cnbc-e en son kapandığından beri. umarım yüksek iq'ya yönelik yayın politikalarına aynen devam ederler
Cnbc e bir zamanlar yayin kalitesini en begendigim kanal idi. Simdi onun yerini bloomberg ht aldi o yokken ancak cnbc e nin donusu gercekten harika oldu. Yayin icerigine tartismasiz ovguler dizilebilir cunku interaktif bir kanal politikasi her zaman oldu. Bu yeni donemdede ondan taviz vermeyecegini ve yayin akisini hem yerel hemde dunyadan iceriklerle zenginlestirecegine inancim tam
Vaaay, CNBC-e'nin Türkiye'ye geri dönüşü harika bir haber! 🎉 Kesinlikle izleyeceğim, özellikle bu dizilerin seçimi beni heyecanlandırdı. Simpsons zaten bir klasik, her bölümünde gülerim. Dexter'ın geri dönüşü ise tam bir nostalji anı. 😅
The X-Files ise bence bilim kurgu severlerin baş tacı! Gangs of London'ın aksiyon dolu sahneleriyle, Halo'nun bilim kurgu dünyası beni şimdiden cezbetti. The Offer gibi taptaze yapımları da büyük bir merakla bekliyorum.
Dizi maratonu için hazırlanma vakti! 🍿📺 Eminim diğer KızlarSoruyor üyeleri de benim kadar heyecanlıdır. Keyifli seyirler şimdiden! 😄
Cevap
35Cevap
Hayır izlemiyorum.
CNBC-e 10 Haziran’da yayın hayatına başlıyor. Kanalda yayınlanacak film ve diziler arasında ''Gangs Of London'' adlı dizide var.
🔔 Bu dizi İngiltere yapımıdır, Sky Atlantic kanalında yayınlanan Gangs of London İngiltere'de en çok seyredilen ve reyting alan dizisidir.
🔔 Dizinin bazı sahnelerinde Türkiye Cumhuriyet'i sözde kürdistan olarak gösteriliyor.
🔔 PKK'lı terörist Türk askerlerini öldürüyor.
🔔 Arka fon'da çalan ise Mehter Marşı.
🔔 Türklerin pkk'lıyı ateşte pişirerek işkence ettiği gösteriliyor.
🔔 Başka bir sahnede Suriye, Türkiye olarak gösteriliyor.
Yapay zeka mi hocam
Oha sen ciddimisin. Ben 20 li yaslarfa bu kanalin hastasiydim ya. Her dizisini kacirmadan izlerdim. Csiny xfiles flash nip tuck. The o. city dexter family guy southpark bigbang teory iki dizi daha var aklima gelmiyor ismi 😂meet your mother vardi bide
The wampire diaries ı ilk bu kanalda izlemisim teen Wolf ü da ve daha adını unuttgm güzel dizileri inşallah devamı gelir ya
Karam
Xfiles neeeee şaka miiiiiiiii. Arkadaşlar izleyin izlettirin izlemeyen olursa zorla tutun baktırın. Muhteşem ötesi bir yapım kesinlikle kaçırmayın.
dur bakayım ben buna güzel öneri :D
int erişimi olmayanlar için güzel haber merlin avatar gibi dizileri burdan izlemiştim hey gidi günler lisedeyken borsa takip ederdim
büyük ihtimalle rtuk her yerine sansür koyar en güzel kısımları kesilmiş olur o yüzden bilemedim.
İnternet'e istedigin diziyi bulup izleyebiliyorsun ama denk gelirsem gene bakar izlerim çoğunu izlemiştim zaten
Hiç duymamıştım valla adan akıllı tv izlemediğmiz için
Darısı e2’nin başına…
Uyku kaçınca, e2’de….
İzlerim de buna da boykot neyim derler söylemeye bile korkarım ahaha
Bizim zamanımızda netflix yoktu. Yabancı dizileri sevdiren kanaldı
Devasa big y rraklar programı izlıodım ama kaldırılmış yayından sanırım
Dexter yazınca bir an Dexter'ın laboratuvarı zannettim 😂😂
Eyvah X-files ya, şu nip tuck ta geri gelse birde friends le dexter dadından yenmez.
Sünger Bob Simpsons izlediğim günleri özledim
15 senedir evde tv yok ki
Dijital platform varken biraz zor CNBC izlemek
Denk gelirsem bakarım CNBC-eyi aramam
Olabilir ama genelde tv izlemem
x files efsaneydi
evet izleyeceğim
Amerika Türkiyeye üs kurdu. Fox, CNN Turk ve CNBCe
Geçmiş de severek izlerdim
Güzel yayınlar olursa, izlerim.
Geldi çocukluğumun nostalji kanalı
Dexter izlenir, kaliteli yayın yapıyordu.
Nerde nasıl başladı. Bazıları eski diziler
Hep alt yazı , az önce baktım da
Tv izleyen var mı hala ya
Personal Taste geri geldin yalvarırım
Yutub, tercihimdir.
Ayy gangs of london çok güzel 😋
Hiç izlemeyeceğim bir şey
The X files için adam vururum
Sanmam.
Televizyon mu kaldı yaa
Cok güzel filmler vardı ya gelirdi
Jimmy Fallon Show gelecekmiş o gelince izlerim
Hayır.
Eskiden baya yabancı dizileri yayınlıyordu
izlemeyecegim
yokmuydu zaten 🤔
İzlerim🫠🫠🫠
bi bu eksikti
Belki izlerim
Zaten yok muydu?
Kapanmıştı
Ne zaman basladı yaaaa
Bugün
hayır..
İzlemem
Hangi frekansta?
O ne bea
izlemem
İzlemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?