Yaptığım film senaryosunu nasıl değerlendirebilirim?

Merhaba güzel bir senaryo oluşturdum yani tam bitmedi ama üstünde oynanabilir. Ben bunu nası değerlendiricem yabancı şirketlere ulaştırmam daha iyi olur bizim türkler komedi den başka yapmaz da çünkü
Yaptığım film senaryosunu nasıl değerlendirebilirim?
Yaptığım film senaryosunu nasıl değerlendirebilirim?
Cevapla