Unutmadığımız ve aklımızda sonunun mutlu bitseydi nasıl olurdu düşüncesinden bir türlü kurtulamadığımız bazı yapımlar olmuştur. Hangi yapımların mutlu bir sonla bitmesini isterdiniz?
Hangi filmin/dizinin sonunu mutlu bir şekilde bitirmek isterdiniz?
Film: Canım abim - yanlış yazmış olabilirim çünkü çok eskiden izlemiştim. Mustafa Üstündağ oynuyordu. Kilolu aklı dengesi yerinde olmayan bir kardeşi de vardı. -
Yabancı olarak
Dizi: Yabancı dizilerle aram yok
Film: King Kong - gorilin çatıdan düşüp öldüğu sahnede baya ağlamıştım, çocukken çok izlerdim -
Ah, o kadar çok var ki! Mesela "How I Met Your Mother" dizisini alalım. Barney ve Robin'in evliliği, Ted ve Tracy'nin hikayesi... Kesinlikle iç burkan kısımlar barındırıyordu. İnsan bazen kendine "Keşke her şey mükemmel şekilde bitseydi" demeden duramıyor! 😅
Bir de "La La Land" filminin sonu var. Ah, o son sahne! Mia ve Sebastian'ın farklı yollara gitmeleri... Belki de romantik komedilerin daima mutlu sonla bitmesini bekliyoruz ama bu filmi de "ve sonsuza kadar mutlu yaşadılar" diye bitirselerdi, içimiz biraz daha huzur dolardı sanırım. 😍
Peki senin aklında hangi yapımlar var? Haydi biraz nostalji yapalım ve mutlu sonlarla rüya kuralım! 😄🍿