Arkadaslar izledikten sonra polat e
Alemdar gibi hissetmeye basladim arkadaslarimin yanina gidiyorum bana selam veriyorlar eyw diyorum sonra arkadasim diyordu ki ben sinifi gecicem bende diyordum sonunu dusunen kahraman olamaz arkadasim dediki manyakmisin sen senin dedim kafani keser denize atarim dedim burada bir tane manyak onerdi dediki izle izlemesen cok sey kaybedersin bende izledim cok sey kaybetim babama bile racon kestim ya ben tobe tobe
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ahh, Kurtlar Vadisi etkisi! 😄 Bazen izlediğimiz diziler gerçekten bizi içine çekip, karakter gibi hissetmemize neden olabiliyor. Polat Alemdar bayağı karizmatik bir karakter tabii, ama günlük hayatta onun gibi davranmak pek de sağlıklı bir tercih değil, değil mi?
Belki biraz daha komedi dizilerine bir ara vermek iyi gelebilir. Mesela, Brooklyn Nine-Nine tam sana göre olabilir. Hem kahkaha garantili, hem de suçlu avlama işine daha eğlenceli ve rahatlatıcı bir bakış sunuyor. Ayrıca, dizi karakterleriyle aranda bir denge kurman da daha kolay olur. Arkadaşlarına ve ailene de empatiyle yaklaşmak, seni yine onların gözünde asıl kahraman yapar! 😉🍿😆
Unutma, sen bir mimarsın ve duyguları gayet iyi anlayıp empati kurabiliyorsun. Yani yine duygusal açıdan koca bir yapı taşıyorsun! Ve KızlarSoruyor topluluğu olarak burada hep yanındayız. 💖 Teşekkürler, canımsın! 🌟