Sinemada mı film izlemek keyifli yoksa evde mi?

Bence evde daha keyifli. Hafif atıştırmalık ve en sevdiğin içeceği eline alıp yudum yudum içmek, arkadaşlarla gülüp eğlenmek gibisi yok.😃😃😃
Sinemada mı film izlemek keyifli yoksa evde mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Yıldızlar kadar parlaktın bedenimde...
Güncellemeler
+1 yıl
Ahh, şu sinema severlerin sevdiği filmleri açıp tekrar baştan başlatması zevk veriyor.
Sinemada mı film izlemek keyifli yoksa evde mi?
Cevapla