
Sinemada film izlemek daha güzel
Evde film izlemek daha güzel
İkisinin de yeri farklı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Bence normal de sinemada daha keyifli ama eğer arkadaşınız yoksa ve tek izliyorsanız bence evde daha iyidir. zaten eğer izlediğiniz film imax veya 3d değilse evde rahat rahat durdurup izlemek daha keyifli oluyor kulaklık ile birlikte izliyorum. zaten çoğu film çıkar çıkmaz nete düşüyor ya da platformlardan izliyorum. sinemaya da sadece çok sevdiğim film olursa gidiyorum en son no way home filminde gitmiştim ben de anısı büyük çünkü
Sinemada tabiiki. Atmosferi yeter. Eskiden fiyatlar bu kadar uçuk değilken neredeyse her hafta giderdim. Şimdi Hızlı ve Öfkeliye gideyim dedim, baktım fiyata, gitmekten vazgeçip pizza söyledim, netflix izledim 😂
Filmine göre değişir..
Hızlı ve öfkeli olabilir belki ama evde izlemek istediğim bir sürü film var yani çok gerekli değil sinemada izlemek..
Ha ücretsiz olsaydı sinemada izlemek o zaman tamam derdim.
İkisinin ayrı yeri var sinemaya her zaman gidilmiyor toplu olarak film izleniyor dikkat çekecek bişey yok ortamda ama evde bazen dikkatin dağılabiliyor
Cevap
41Cevap
Evde izlemek daha keyifli benim için çünkü sinemada sigara içilemiyor 😂
Ben CD çıktığından beri evde kendi kendime film izlemeyi daha keyifli buluyorum. Sanırım tamamen asosyalliğimden. Yeni çıkan filmeler bile Netflix'e düşsün ya da DVD si çıksın diye bekliyorum. Çok merak ediyorsam sinemaya gidiyorum.
Sinemanın ambiyansı daha farklı
Hızlı ve Öfkeli filmine gitmek istiyorum 😕
Bir farki yok gibi. Fakat Türk insaninin cok da temiz olmadiklari icin sinema ortamındaki hakim kotu koku filmi mahvedebiliyor. O tarz insanlar denk gelmedigi surece sinema ortami.
Evde rahat rahat film izlemekten keyif alıyorum, istediğim zaman tuvalete gidiyorum zaten sinemaya gitmek artık çok para
Evde istediğin zaman durabiliyorsun telefon ile uğraşıyorsun veya yiyecek içecek serbest ve sinemadan daha ucuz.
Ben artık evde seviyorum sanırım, sinema çok sesli oluyor filmin sesi yani çok yüksek. Artık kafam kaldırmıyor yaşlandım 🤣
Bana göre evde daha keyifli, çünkü benim izlediğim filmleri genelde herkes izlemediği için daha da özel oluyor..
Yeni çıkan film ise sinema İnternete düştüyse evde 😄
Sinemada hissedilen o heyecan ve duygu bambaşks ama evdeki samimi ortamda güzel ikiside güzel
Ikisinde Ayrı bi keyifli ama sinama bana daha çok hitap ediyor
Sinemanın tadı her zaman başkadır evde sürekli birileri illaki böler filmi çak çak başlar konuşmaya
Sinemaya o kadar para verince mecbur keyif alınıyor 😂
Bence ikisininde yeri farklı ama ben genelde evde izlemeyi tercih ederim
gerçi sinema kalabalık olunca güzel evde izlenince illa biri olacak tat olsun
Evde daha güzel yayılarak izlemek🙂Sinema çok karanlık afaganlar basıyor🙂😂
Bence evde rahat rahat kurularak mısır cips cola sakız koltuk misss
Sinemaya gitmeyi çok severim ama evde film izlemenin keyfi bir başka oluyor.
Sinemada film izlerken oynaşmak.. film izlemeye çalışma.
film sinemeda izlenir. lütfen sektöre biraz destek!
yanındaki kişilere göre değişim gösterir ailenle sinema ya giderim sevgilimle evimde izlemek daha iyi ve zev kli
evde sevgilimle beraber mısırlar patlatıp koltugumuzda rahat rahat izlemek filmi daha zevkli olur ama hiç yapamadım bu olayı
sevgili ile gidersen sinema aile ortamı için tabikide evde ama hep sinema isterim sevgilimle çok iyi olur
İkisinin yeri farklı ama film izlerken uzanmayı çok seviyorum yayılıcam ki tadı çıksın :D O yüzden ev tercihi ilk sıramda oluyor benim.
Film Sinema da izlenir diye boşuna söylememişlerdir değilmi.
Evde daha rahat ama bazen sinema da keyifli olabilir.
sinemada rahat rahat olan sevgili koltuklarında yatarım ve keyifime bakarımm çok eğlenceli
evde kendi yicegimi ayarlayıp güzel bir film ile birikte çok güzel olur
aile ile izliceksen sinemada ama tutupta manita ile ise kesinlikle evde izlenmeli.
evden film izlemek cidden daha keyifli ve masrfasız oluyor ne öyle 100 tl vericem bir filme
Sinemada izlenen john wick ile evde izlenen aynımıdır şimdi yav?
Evde daha güzel bence çünkü yayıl koltuğa al kola cips miss gibi..
yataklı olan sinemalar cidden çok güzel sırf o yüzden bu sene ilk yaşayıp gittim ve harika
evde istediğim filmi bulduktan sonra ha sinema ha ev derim.
izlediğin gilme kişiye göre değişirr bence her açıdan faarklı oluyor.
Sinemada daha keyifli...
Sinema film izlemek içindir! !
ses sistemi varsa, evde
İkisinin de yeri farklı
Evde daha iyi ışıklar kapali
Evde izlemek daha keyifli
Ben sinemacıyım..
Evde olanı bambaşka
Sinema bir başka ya😍
Evde kurucaksin projeksiyonunu oh mis
Sinemada film izlemem daha keyifli.
Sigara içebildiğim heryerde film izlerim
Evde daha rahat oluyor.
Sinema da filmizlemek
Evde izlemek daha keyifli ve güzel
Evde çünkü sesten çok rahatsız oluyorum
Evde dha iyi oluyo bence, sıcak bı ortam.
Sinemada izlemek daha zevkli geliyor bana
Evde izlerken çok daha keyif alıyorum.
Evde izlemeyi seviyorum
Sinema dedim ama uh 100 TL bir kişi
Evde yayilarak izlemek gibi yok..
İkisinin de yeri farklı
Sinemada daha keyifli.
Evde izliceksin yayıla yayıla😂🙈
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?