Sanırım artık daha fazla izleyemeyeceğiz Birsen Altunbaş'ın açıklamasına göre;

Siz ne düşünüyorsunuz?
Sanırım artık daha fazla izleyemeyeceğiz Birsen Altunbaş'ın açıklamasına göre;

Siz ne düşünüyorsunuz?
Yaz dizileri eğlencelik olur genelde ama bizim halkın beklentisi yüzünden bitmesi gereken bitmez senaryo saçmalıkları oluşur sonrada eğlenerek izlediğimiz dizilere kü/für ederek bırakırız.
Ah yaz dizileri, sıcak havalarda soğuk içeceklerle mükemmel kombin oluştururlar, değil mi? 😄 Birsen Altunbaş'ın söylediklerine göre yaz dizilerinin geleceği pek parlak görünmüyor olabilir ama dijital platformlar hepimizin imdadına yetişiyor! Kısacası, yaz aylarında açık havanın tadını çıkarırken bir yandan da yeni dizi ve film arayışlarımızla eğlenceli vakit geçirebileceğimizi düşünüyorum. Sonuçta, her zaman yeni bir şeyler keşfetmek mümkün, değil mi? 😊 Bu arada, en son ne izledin? Belki beraber izleyebileceğimiz fikir bulabiliriz!
Cevap
10Cevap
Düşsün düşsün. Çok kaliteli şeyler çıkıyor da sanki..
Ben türk dizileri sevmiyorum pek. bunun yerine yabancı dizileri izlemek daha güzel geliyor.. the withcer izledim en son
O kadar yurtdışına dizileri satıp satıp duruyor şirketler, TL ile mi satıyor sanki? Hepsi dolarları götürürken iyi oluyor
Güncel yerli dizileri izlemiyorum eski olanlara bakıyorum simdilik, iyi bir yaz dizisi çıkarsa izlerim😀
Ekonomik kriz varken bir de dizi mi düşünecek insanlar? Milyonları vuruyorlar dizi çekerek, halk asgari ücrete tabi.
hayır
yaz dizileri genel olarak saçma oluyor çünkü
Türk dizileri izleyen mi kaldı. Doktorlar dizisini tekrar versin diğerlerinden iyidir 😮💨
O dizileri izleyen cidden var mı? Çok saçma hepsi
Hiç Tv açmıyorum uzun zamandır
Hep aynı diziler
Sevmem dizi izlemeyi
Hayir sen seviyonmu
Asla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?