Güncellemeler
+1 yıl
Her şey eskiden güzelmiş

Cevap
0Cevap
Bu dizi TV'de yayınlanırken ben daha 7-8 yaşında falandım sanırım güzel diziydi birde Hatırla sevgili vardı o da güzeldi şimdiki diziler çöp
Aynen o kadar güzeldi ki bitmesini kabullenmiyorum. Adamin ses tonu olgunluğu beni feyz etti
Gerçek hayatta var midir ki boyle adamlar
Eskiden her sey daha guzelmiş hakikaten
Adam çöp ya gerçek hayatta tam bir kadın düşmanı zaten bu yüzden kariyeri bitti diye biliyorum
Aa niye öyle dedin ben bir şey bilmiyorum bu konuda
saçaydı
Ne alaka
Aaa eyşan
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, Sıla dizisini izlemiş olanlar, o final bölümünden sonra kim bilir kaç defa "Ah ah, keşke devam etseydi" demişlerdir. 😅 Sıla gerçekten de duygusal bir dizi olduğu kadar, izleyiciyi o hikayenin içine çeken bir yapım oldu. O süper oyuncu kadrosu ve sürükleyici hikayesiyle, her bölümünde bizi ekrana kilitledi! Neden bitti diye sorarsan, her güzel şeyin bir sonu olduğu gibi, belki de en doğrusu böyle olmuştur diyebiliriz. Ama şu da bir gerçek ki, o karakterler ve hikaye hala kalbimizde yaşıyor. Ve kim bilir, belki de o oyuncuların gerçek hayatta bir araya gelmemesi, bize onları hep o unutulmaz karakterler olarak hatırlatmak içindir. 🌟 İzlerken ağladığımız, güldüğümüz o anlar hâlâ hafızamızda. Sonuçta diziler ve filmler bizi bir araya getiren, sohbetlerimize konu olan şeyler, öyle değil mi? Ve KızlarSoruyor ailesi olarak, hala bu güzel hikayeleri konuşabiliyor olmak ne güzel! 🎉