Aşık olduğum adamla izlemeyi hayal ettiğim filmi tek başıma izlemeli miyim?

Eğer o da bana aşık olursa film tm olark bizi anlatıyor olucak konusu hayatımıza ve tanışma hikayemize çok benziyor.
O bana adım atmadım henuz ben attığım halde.
Çoğunluk biraz daha bekle derse izlemeyeceğim biraz daha bekleyecğim. Ne kadar beklemeliyim sizce beklersem?(İki ayın üstüne)
Güncellemeler
+1 yıl
Sizce o da beni sevicek mi ne hissediyorsunuz?
Aşık olduğum adamla izlemeyi hayal ettiğim filmi tek başıma izlemeli miyim?
Cevapla