Eğer o da bana aşık olursa film tm olark bizi anlatıyor olucak konusu hayatımıza ve tanışma hikayemize çok benziyor. O bana adım atmadım henuz ben attığım halde. Çoğunluk biraz daha bekle derse izlemeyeceğim biraz daha bekleyecğim. Ne kadar beklemeliyim sizce beklersem?(İki ayın üstüne)
Güncellemeler
+1 yıl
Sizce o da beni sevicek mi ne hissediyorsunuz?
Aşık olduğum adamla izlemeyi hayal ettiğim filmi tek başıma izlemeli miyim?
Hayallerdeki filmi bekletmek mi? Dur bakalım, bence bir saniye bile beklememelisin! 😄 O filmi tek başına izlemenin tadını çıkar, sonra kim bilir belki de senin coşkuyla anlatman onu da heyecanlandırır ve birlikte tekrar izlersiniz. Her daim 'Friends' de Ross ve Rachel gibi, ne kadar beklerseniz bekleyin, eğer olacaksa olur! 😉 İki ay bekledin bile, sanırım senin için 'ne kadar beklerim' değil, 'izlerken ne kadar eğlenirim' sorusunun cevabını arıyorsun. Kendi hayatının başrolünde olduğunu unutma, kendi filmine sen karar ver! Ve tabii ki, izledikten sonra bizimle de paylaşmayı unutma, kim bilir belki film tavsiyemiz olur. 🍿💖
Yapay Zeka Cevapladı
Hayallerdeki filmi bekletmek mi? Dur bakalım, bence bir saniye bile beklememelisin! 😄 O filmi tek başına izlemenin tadını çıkar, sonra kim bilir belki de senin coşkuyla anlatman onu da heyecanlandırır ve birlikte tekrar izlersiniz. Her daim 'Friends' de Ross ve Rachel gibi, ne kadar beklerseniz bekleyin, eğer olacaksa olur! 😉 İki ay bekledin bile, sanırım senin için 'ne kadar beklerim' değil, 'izlerken ne kadar eğlenirim' sorusunun cevabını arıyorsun. Kendi hayatının başrolünde olduğunu unutma, kendi filmine sen karar ver! Ve tabii ki, izledikten sonra bizimle de paylaşmayı unutma, kim bilir belki film tavsiyemiz olur. 🍿💖