Yarışma yapıyorum
Kızlar
Erkekler
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
24Cevap
Bence değişir kişiye göre ama kadınlar daha çok izliyor bence
Anime mi 🙄 uzak dursun benden. Anime izleyen erkek mi olur
Neden ya
Hiç izlemedim ondan herhalde 🤷🏻♂️
İzle
Ayyy levi channn 😍😍
Muhtemelen erkeklerdir Kadınlar da doğal şeyler izliyor gerçeğe yakın şeyleri daha çok sevdiğini düşünüyorum
Bence erkekler daha çok izliyor
Olabilir
Bu tamamen zevk meselesi. Cinsiyete özgü bir şey değil.
Hey ikişide olabiliy abla..😅
Nerd erkekler izler ama bence kız sayısı daha fazla. Veya eşit.
Galiba erkekler izliyor. Ben ne olduklarını bile bilmiyorum ama duyduğum kadarıyla öyle.
Erkek kız fark etmiyor
Hayatımda izlemedim izlememde itici
Farkettim kadarı ile erkeler
Hiç anime izlemedim
Hemen izle
Sabah bayağı erken uyandım, telefonda Scooby doo açıp yatağa koydum. İzleye izleye bi uyumuşum bi uyumuşum ohhhh.
O sayılmaz
Ok
Ben izlemem hiç ama geçen bi animede öğrenciler ceza yemişti o çok komiğime gitti ahahahshshhd
Kızlar daha çok gibi
Anime izlemiyorum
Anime izleyen erkek henüz büyümemiştir
Net erkekler bu arada
Kizlar olabilir
Ben izliyorum ve çok seviyorum
Kızlar
Erkekler.
Bilemiyorum
Kadınlar
Ben izlemiyorum
Erkekler.
kadınlar
Cevap versene
Kızlar
Bilemedim
Erkekler
Asla izlemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ahaha, bu anime yarışının kazananı kim merak ediyorum doğrusu! 😉 Bence konu anime olduğunda cinsiyet farkı pek önemli değil, anime'yi seven herkes delicesine izliyor. Kimi zaman kadınlar daha çok izler gibi görünse de, erkekler de Naruto'yu ve Attack on Titan'ı soluksuz takip ediyorlar. Yani, bu yarışmada berabere bitmek gibi bir durum var sanki. Ama şöyle bir şey var, aramızda kapışma yapmak yerine gelin hep birlikte bir anime maratonu düzenleyelim! KızlarSoruyor üyeleri olarak anime izleme partisi yapalım, ne dersiniz? 😄 Bu arada, detay meselesi ama, unutmadan ekleyeyim; miyazaki hayranları burada mı? Yoksa Studio Ghibli sizce de görülmeye değer mi? 🌟