Sizce, aynaya kim daha çok bakar?
Erkekler mi?
Kadınlar mı?


Aranızda hiç aynaya bakmayan var mı 😄
Sizce, aynaya kim daha çok bakar?
Erkekler mi?
Kadınlar mı?


Aranızda hiç aynaya bakmayan var mı 😄
Narsistler çok bakar bence. Bazı erkekler de var sürekli kadın gibi selfie çekip duruyorlar. Kendilerini çok beğeniyor olmalılar.
Demek ki kendimi beğenmediğim için selfie çekmiyorum 😃
Erkeklere hiç yakışmıyor zaten şekilden şekile girip poz vererek selfie çekmeleri dert etme akskdlflflglgşşgşyşyşh
Tamam etmem 😃 sen böyle deyince rahatladım şimdi 😃
kadınlar 😀 öyle ki kadınlar kendilerini görebildikleri her yerde kendilerine bakarlar mağaza camları bile dahil
Cevap
4Cevap
Güzeller daha çok bakar
Tabiki kadinlar bakar yarim saat maktaj yaparlar kapalılar sal takarlar ustune basina bakarlar
Herkes bakar 😂
Kadınlar hertürlü
Kadınlar
kadınlar bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar