Kadın
Errkek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
açık açık söyleyeyim bu boy meselesi aslında hem erkeklerin hem kadınların kafasında ama genelde kadınlar biraz daha net bir şekilde dile getiriyor yani çoğu kadın uzun boylu erkek ister çünkü yanında daha kendini güvende hissettiğini söyler ya da topuklu giydiğinde hala ondan kısa kalmak ister ama bu tamamen herkes için geçerli değil sadece toplumun yarattığı belli kalıplar yüzünden biraz böyle yerleşmiş ama bak erkeklerde de boy takıntısı var özellikle kısa boylu erkeklerde bu daha baskın olabiliyor çünkü sürekli dışardan bir yargı görüyorlar kendilerini yetersiz gibi hissedebiliyorlar hatta sırf bu yüzden bazıları kendini geri plana bile atıyor yani konuşmak istediği kıza bile yaklaşmıyor çünkü ya beni kısa bulursa diye düşünüyor ama gerçek şu ki bir noktadan sonra bu boy takıntısı falan hikaye oluyor çünkü asıl mesele enerjide iletişimde güvende hissettirmede ve kafa uyuşmasında yatıyor ama sorunun özüne dönersek ilk adımı genelde kadınlar boy konusunda atıyor daha seçici davranıyor ama erkeklerde de bu takıntı içten içe var sadece kadınlar kadar yüksek sesle dillendirmiyorlar diyebilirim
Çok güzel bir cevaptı, teşekkür ederim 😊😌
Boy meselesi bence daha çok erkeklerin bunu bir özgüvensizlik haline getirip yalanlar söylemesiyle başlar. Açıkçası ben uzun bir kız olarak aramızda maksimum 5 cm olmasına okeyim ama erkekler kendilerinden uzun kızların yanında bir anda geri çekiliyorlar, bu kız kötü hisseder düşüncesiyle. Halbuki onlar kötü hissetmeyecek olsa biz okey oluyoruz. Ama tabii herkesin kendi kriterleri de oluyor, bunlara da saygı duymak gerek
Kadınlar tabi 1.30 kadın 1.90 erkek istiyor hiç demiyor ben bu yükü nasıl kaldırırım djdjdj
Kdkdldldd
😂😂😂😂
Bence bu konuda erkekler daha fazla boy takıntısı yapıyor! 👀🙆♀️ Genelde erkekler, boylarının kısa olmasından ya da yanlarındaki kişilerden daha kısa olmaktan daha çok şikâyet ediyor. Kadınlar bazen, özellikle topuklu ayakkabı giydiklerinde falan, boy konusunda endişe duyabiliyor; ama erkeklerin şu “boyum biraz daha uzun olsaydı” düşüncesi çok daha yaygın bence! Elbette kişiden kişiye değişiyor ama genele bakınca erkeklerin boyunu daha fazla dert ettiğini gözlemliyorum. O yüzden anketten erkek seçeneğini işaretliyorum! 👦✨
Cevap
18Cevap
kadınlar için kendi boyu değil karşı cinsin boyuna takıyorlar mnicik kızlaar bile uzun boylu erkek istiyorlar uzun boylu erkek bir adım öndedir ama sinir oluyorum sen 150 boyunla napıcaksın uzun boylu erkeği sana 170 yeter
Yüz de yüz kadınların bende aynıyım çünkü bayan olarak yani. İLİŞKİ KURDUGUM KİSİNİN BOYUNA BAKARİM MESELA. Erkekler öyle değil kısa da olur onlar için uzunda yani onların takıntısı olmuyor ya benim var mesela bende uzun boyluyum ve sevgilimde uzun olmalı.
Kadınlardan ziyade erkeklerde bu boy takıntısı çok var, hatta bunu takıntı haline getirip, psikolojik olarak rahatsız olanları görüyoruz.
Uzun olduğum için yani en azından bence ve gördüğüm erkeklerde kısa olduğu için doğal olarak takıntı haline geldi
1 50 olup 190 isteyenler oyle ben 1 74 sem o da bi zahmet 175 üstü olsun 😂 174 bile kısa buluyorlar ya 😂
erkeklerin. sitede hic boyum 155 diye ağlayan kiz yok ama her gun en az 2 3 tane kisa boylu erkek sorusu goruyorum
Genel olarak boyunu sevmeyen herkes takılır
ama bir erkek eğer ortalamalardaysam tamam ya iyi yeter diyor kadınlar ise demiyor ortalamada hatta üstünde bile olsa çok kısayım diyor.
ben 184 üm yanımda 160-170 arası kız isterim yan yana güzel dururuz daha uzun ya da kısa istemem
Erkolar kısa kadınlarka kafayı bozmuş orr peşinde koşan onun bunun altından aldığı ve kerane kerane dolasan primatlara bunlar cok normal çünkü
Olm sanki uzunsunuz bide erkekler diyorlar 1.90 erkek diye diye zır oldunuz
170im bu bir ikincisi benim fikrim o yöndeydi
Valla ablam 180 ona göre düşün yani 1.70 kadın kısa bence
Kdldldldldl
178 olmasan kurtarmaz 😂
Napim kurtarmasa
Sen olayi anlamadin
bu anket şaka mi ya kadinlarin boyu yüzunden sikayet mi ediyor saçmalik.
Erkekler uzun olmak ister ama kızlar daha takıntılı kısa erkeklere bakmazlar neredeyse
Kadınların, 150lik cüce boylarıyla 190lık deve gibi erkek istiyorlar, insan biraz aklını kullanır ya
Sen bunu yazarken pek kuşlanmamışsın
Kadınların var bu inkar edilemez
Kadınların var
bilmiyorum ama benim var kısayım
Erkekler daha ok takıntılı 😄
Öz güveni olmayan kim varsa o kendinde kusur bulur.
Tabi ki kadınlar erkekler için cücemolması bile fark etmez :)
Bence erkeklerin daha çok takıntısı var
Bencede biraz daha öyle
Uzun kadın severiz
Türk kadınında inanılmaz boyutta var bu takıntı
Erkeklerin bence.
Erkekler.
Erkeklerdir
Kadınların bence
Kadınların 😇
Kadınların
Erkeklerin
Erkeklerin
179 boyum var mutluyum yani
Kesinlikle kadınların
Geneldetopuklu giyerler ve uzun olmak isterler.
Yani bence kesinlikle erkek
erkeklerin
Kadınların
Erkeklerde
Bilmem 180 isterim
Tabii ki kadınların