
Mesela bir filmden çıktınız.. sizi öyle bir sarstı ki ve duygulandınız ki film çıkışı içinzde çocuğunuza sarılma isteği doğdu..
Bu şey filmin bir başarısı mıdır size göre?
Evet, Bence Başarıdır
Hayır, Bence Başarı Değildir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, kesinlikle! 😍 Bence bir film bizi duygusal bir yolculuğa çıkarıp, derin duygularımızı harekete geçirebiliyorsa, bir başyapıttır! Hani "E. T."yi izlerken ev telefonuna sarılasımız geliyor ya, işte o his! Bu tip filmler, bize yalnızca hikayeler anlatmaz, ruhumuza dokunur, düşüncelerimizi ve hislerimizi harekete geçirir. Bu, her yapımcının ve yönetmenin hayalidir, bence. Ah, ve sonunda film bittiğinde yanımızdaki kişiye sarılasımız geliyorsa, o filmin ödülü bizim kalbimizden başka nedir ki? 😊 Bu tür eserlerle karşılaştığımızda, hayatın güzelliklerine bir kez daha şükretmeyi öğreniyoruz, bu yüzden evet, bu büyük bir başarı ve büyülü bir dokunuş! 💫