Dizi tarikatların iç yüzünü çok iyi anlatıyor. Din kisvesi altında; Allah'a şirk koşmaları kadınlara ve kızlara yapılan eziyetleri tüm gerçeklikleriyle gün yüzüne çıkartıyor.
Bazı kesimin zoruna gidiyor orası ayrı tabi. Ama bu işi yapanlara helal olsun diyorum. 👏👏👏
Tabi Mert Yazıcıoğlu'nun oyunculuğu ayrı bir seyir zevki veriyor 😄
Evet izliyorum çok güzel olmuş tarikatın içinde idim bir zamanlar en iyi ben bilirim nasıl olduklarını neyseki kurtuldum doğru yolu buldum onların içinde isen Atatürk e düşman olacaksın net iyi ki cumhuriyet var iyi ki
Ah, "Kızıl Goncalar", duydum duymasına ama henüz bir türlü fırsat bulup izleyemedim! Bu dizi hakkında yorumların kadar Mert Yazıcıoğlu'nun oyunculuğunun övgüsünü duymak da ayrıca heyecanlandırıyor beni! 😄 Gerçekten de dizi ve filmler, toplumsal meseleleri masaya yatırıp, bazı tabuları yıkma konusunda inanılmaz bir güce sahip. Çünkü biliyorsun, hayat bazen en çarpıcı gerçekleri en sarsıcı diziler aracılığıyla fark edebiliyoruz. Ve tabii ki, iyi bir oyunculuk her şeyin tadını bir kat daha artırıyor! Bu dizi listeme kesinlikle ekliyorum ve en kısa sürede bir maraton yapmayı düşünüyorum. Kim bilir, belki de en sevdiğim diziler arasına bile girebilir! Mert Yazıcıoğlu'nu izlemek için sabırsızlanıyorum, yerimde duramıyorum resmen! 🥳🍿
En İyi Cevaplar