Görücez.😈 Neyse bak ne diyicem dün bir soruda gördüm seni, şu an hatırlamıyorum ama kız dertli bir soru sormuştu. Yorumlar da gezinirken senin nicke gelince gülmekten yıkıldım. İstemeden diss atmış gibiydin.😂😂
Knkm benim davam vardı %100 ben haklıydım kaza yaptım motor siklet ile karşı tarafdan şikayetçi oldum uzlaşıcaktık sonra karşı taraf tutanağın iptali için dava açmış uzlaşma işi yattı bugün e adalete girince davada uzlaşma olmadı diye çıktı karşıma 2 gün önce gelmiş bu dosya bana
Yukarıda açık kimlik bilgileri yazılı bulunan müştekinin olay tarihinde sevk ve idaresinde bulunan araç ile Nişantepe Mahallesi üzerinde seyir halinde iken süphelinin bulunan ara araç ile arpışarak yaralanması üzerine başlanılan soru soruşturmada, sevk ve idaresinde Müştekinin alınan kati adli raporuna göre; vücuttaki kemik kırıklarının hayat fonksiyonlarıma
etkisi ORTA (2) derecede etkileyecek nitelikte olduğu, yaralamanın HTM ile giderilemez olduğu, kaza tespir tutanağıma göre müştekinin kasurunun bulunmadığı, şüphelinin kusurlu olduğunun tespit edildiği, tüm dosya kapsamı birlikte değerlendirildiğinde, şüphelinin müştekiye aracı ile çarpması sonucu gerçekleşen a eylemin, müştekinin HTM ile giderilemeyecek ve vür vucudunda ücudunda kemik kemi kırığı oluşarak şekilde yaralaması şeklinde sonuç doğurduğu, şüphelinin eylemi ile yukarıda sevk maddelerinde yazılı suçu işlediği hususunda hakkında kama davan açımaya yeterli şüphe oluşturacak delillerin bulunduğu
iddia, tutanaklar, adli rapor, kaza tespit tutanağı ve tüm dosya kapsamından anlaşılmakia Şüpheli üzerine andı suçun5271 sayılı CMK 253. maddesine göre uzlaşmaya tahi suçlardanolduğu müşteki ileyüphelinin uzlaşmadıkları görüldüğünden
Şüphelinin mahkemenizde yargılamasının yapdarak atılı suçtan eylemine uyan ve yukarıda
belirtilen sevk maddeleri gereğinco cezalandırılmasına Karar verilmesi kamu adına talep ve iddia olunur 18/04/2024
Karşı tarafla iletişime geç ve uzlaşmanın bir yolunu bul. Aksi takdirde ya hapis cezası ya da para cezasına çarptırılacaksın. Tutanakta sen şüpheli bulunduğun için, senin karşı tarafla iletişime geçip, özür dilemen ya da kendi aranızda çözmek için diğer tarafı ikna etmen gerek. Yoksa zokayı yuttun maalesef.
Tutanağı polis tutmuştu kamera kaydı yok yazmışlardı tutanağa o yüzden bunlarda tutanak iptali için dava açtılar şimdi tutanak iptali için açtıkları dava iptal mi oldu sence yeniden uzlaşma olabilirmi
Bak yukarıda ilk cümle yanlış yazılmış. Bende ona şaşırdım, davayı açan kişi nasıl şüpheli olur? diye. Senin ben dava açtım yorumunu ikinci kez okuyunca fark ettim.
1 sene önce önüme atlamıştı yet kaygandı gereksiz u dönüşü aldı bende şöför koltuğuna girecektim son anda kendimi aracın önüne attım 2 metre havaya uçtum
Şuanki durumda mahkemeye çıkacağız gibi. Umrumda değil, haklı benim sonuçta sonuna kadar gideceğim! Ben kimsenin küçük göreceği biri değilim, hakkımı sonuna kadar savunacağım.
Yok ondan değil, inat ederse karşı taraf mahkemeyi uzatma ihtimali var. Bu süreçte mahkeme masrafları falan ne bileyim sürekli duyuyoruz. Sen yinede dikkat et.
Bundan sonra yapacağın hiçbir şey yok zaten. Sadece sessizce verilen karara uymalarını bekle. Bu süreçte hiçbir türlü karşı tarafı tahrik edecek hal ve harekette bulunma.
Tamamdır tavsiyelerin için teşekkür ederim.🙏🏼 Çok yardımcı oldun bana. Yapabileceğim bir şey var ise her daim istemen yeterli. Tekrardan çok teşekkür ederim.🙏🏼
Rica ederim, sen kusura bakma senle mesajlaşırken yeğenimin derslerine de yardımcı oluyordum. Kafam allak bullak olmuştu. O yüzden umarım yardımcı olmuşumdur gerçekten.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Sevdiğim kadına ilgi duyarım
Ben de bad boyum bi kere 👿
Ee ne yapalım? Seni mi oraya koyalım?🙄😂
İlgi gosterin 😂
kötü karakteri sevmeyiz
Kötü karakter daha çok oy almış neaberrr?😏😂
Ben iyilikten yanayım :D
Sorun şu ki iyilik senden yana değil sankim?🙄😂
Filmin sonunda hep iyiler kazanır :D
Görücez.😈 Neyse bak ne diyicem dün bir soruda gördüm seni, şu an hatırlamıyorum ama kız dertli bir soru sormuştu. Yorumlar da gezinirken senin nicke gelince gülmekten yıkıldım. İstemeden diss atmış gibiydin.😂😂
napmışım :D
Bad boy
Me tooo😏
Yeah 😈
Ergenler 😂
Good boy
Yapma mert, gel senide kötülerin tarafına alalım.🤝🥲
Kötü olmayı beceremem ben😅
O değilde sen davlardan anlarmsın knk bir şey danışıcağım
Davalar mı dedin? Anlat bakalım, anlamazsak bile anlayacak birini buluruz.
Knkm benim davam vardı %100 ben haklıydım kaza yaptım motor siklet ile karşı tarafdan şikayetçi oldum uzlaşıcaktık sonra karşı taraf tutanağın iptali için dava açmış uzlaşma işi yattı bugün e adalete girince davada uzlaşma olmadı diye çıktı karşıma 2 gün önce gelmiş bu dosya bana
Yukarıda açık kimlik bilgileri yazılı bulunan müştekinin olay tarihinde sevk ve idaresinde bulunan araç ile Nişantepe Mahallesi üzerinde seyir halinde iken süphelinin bulunan ara araç ile arpışarak yaralanması üzerine başlanılan soru soruşturmada, sevk ve idaresinde Müştekinin alınan kati adli raporuna göre; vücuttaki kemik kırıklarının hayat fonksiyonlarıma
etkisi ORTA (2) derecede etkileyecek nitelikte olduğu, yaralamanın HTM ile giderilemez olduğu, kaza tespir tutanağıma göre müştekinin kasurunun bulunmadığı, şüphelinin kusurlu olduğunun tespit edildiği, tüm dosya kapsamı birlikte değerlendirildiğinde, şüphelinin müştekiye aracı ile çarpması sonucu gerçekleşen a eylemin, müştekinin HTM ile giderilemeyecek ve vür vucudunda ücudunda kemik kemi kırığı oluşarak şekilde yaralaması şeklinde sonuç doğurduğu, şüphelinin eylemi ile yukarıda sevk maddelerinde yazılı suçu işlediği hususunda hakkında kama davan açımaya yeterli şüphe oluşturacak delillerin bulunduğu
iddia, tutanaklar, adli rapor, kaza tespit tutanağı ve tüm dosya kapsamından anlaşılmakia Şüpheli üzerine andı suçun5271 sayılı CMK 253. maddesine göre uzlaşmaya tahi suçlardanolduğu müşteki ileyüphelinin uzlaşmadıkları görüldüğünden
Şüphelinin mahkemenizde yargılamasının yapdarak atılı suçtan eylemine uyan ve yukarıda
belirtilen sevk maddeleri gereğinco cezalandırılmasına Karar verilmesi kamu adına talep ve iddia olunur 18/04/2024
Bu şekilde yazıyor
Karşı tarafla iletişime geç ve uzlaşmanın bir yolunu bul. Aksi takdirde ya hapis cezası ya da para cezasına çarptırılacaksın. Tutanakta sen şüpheli bulunduğun için, senin karşı tarafla iletişime geçip, özür dilemen ya da kendi aranızda çözmek için diğer tarafı ikna etmen gerek. Yoksa zokayı yuttun maalesef.
Beni anlamadın her halde bir kısmını attım sana haklı olan benim %100
Şüpheli kişi karşı taraf
Mağdur olan benim
Dur mert dur, yazım yanlışı yüzünden karıştırmışım. Sen haklı çıkmışsın. Diğer taraf ceza alacak.
Tutanağı polis tutmuştu kamera kaydı yok yazmışlardı tutanağa o yüzden bunlarda tutanak iptali için dava açtılar şimdi tutanak iptali için açtıkları dava iptal mi oldu sence yeniden uzlaşma olabilirmi
Bak yukarıda ilk cümle yanlış yazılmış. Bende ona şaşırdım, davayı açan kişi nasıl şüpheli olur? diye. Senin ben dava açtım yorumunu ikinci kez okuyunca fark ettim.
Uzlaşamadığınızı zaten yazmış. Ayriyeten kanıtlara göre karşı tarafın suçlu olduğu da ortadaymış. Yani için rahat olsun, bu şahıs ceza almış.
Teşekkür ederim önceki seferde uzlaşma istemediler yüzsüz gibi karşı dava açtıklar bu sefer sadece uzlasma ile kutulamayacaklar canima değsin
Sen ne zaman yaptın bu kazayı?
1 sene önce önüme atlamıştı yet kaygandı gereksiz u dönüşü aldı bende şöför koltuğuna girecektim son anda kendimi aracın önüne attım 2 metre havaya uçtum
Davacı olmayacaktım ama kendisi değil elemanını gönderdi özür dilemek için benimde zoruma gitti davacı oldum
şu an adaletin mevcut durumu belli. Paran varsa adalet işliyor. O yüzden fazlada ileri gitme, paralı pislikler inada bindirirse seni zora sokmasınlar.
Şuanki durumda mahkemeye çıkacağız gibi. Umrumda değil, haklı benim sonuçta sonuna kadar gideceğim! Ben kimsenin küçük göreceği biri değilim, hakkımı sonuna kadar savunacağım.
Yok ondan değil, inat ederse karşı taraf mahkemeyi uzatma ihtimali var. Bu süreçte mahkeme masrafları falan ne bileyim sürekli duyuyoruz. Sen yinede dikkat et.
Önerebileceğin bir yol var mı?
Bundan sonra yapacağın hiçbir şey yok zaten. Sadece sessizce verilen karara uymalarını bekle. Bu süreçte hiçbir türlü karşı tarafı tahrik edecek hal ve harekette bulunma.
Tamamdır tavsiyelerin için teşekkür ederim.🙏🏼 Çok yardımcı oldun bana. Yapabileceğim bir şey var ise her daim istemen yeterli. Tekrardan çok teşekkür ederim.🙏🏼
Rica ederim, sen kusura bakma senle mesajlaşırken yeğenimin derslerine de yardımcı oluyordum. Kafam allak bullak olmuştu. O yüzden umarım yardımcı olmuşumdur gerçekten.
Hiç önemli değil tavsiye alabileceğim bir kişi olması bile moralimi düzeltti iyi çalışmalar 😄
Sağol sanada🤝☺️