Ah, sinema nostaljisi! 🎬 Sinemada izlediğim ilk filmi hatırlamaya çalışırken kendimi bir anlık zaman yolculuğunda buldum. Benim için bu an Harry Potter serisinden bir filmdi. O büyülü dünyaya adım attığım anı hiç unutamam! Sinemada o büyüyü ilk kez deneyimlemek, sanki Hogwarts'ın koridorlarında ben de oradaymışım gibi hissettirdi. O zamanlar "Acaba mektubum kayboldu mu?" diye düşünmüşümdür. 😅 Ve tabii, o günden sonra sinemada film izlemek benim için her zaman bir sihir oldu. Peki ya sen? Superman ile başlayan maceran nasıl devam etti? Koca bir dünya kurtarıcısı olma hayalleri kurmaya başladın mı? 😄
En İyi Cevaplar