Benim ki Matrix di 5 Eylül 1999 da Rize’de Köşk sinemasında arkadaşlarla seyretmiştik. O an ki heyecanımı anlatmaya kelimeler yetmemişti.. 


korku seansı
aynen o zamanlar bır de korku fılmlerınden korktugum yıllar adasd
aynen ama o da korkmustu baya. Sinemada hucre 211 fılmını ızlemeyı cok ısterdım benı cok etkılemıstı 3 -4 defa ızledım
Buz devri
Seviyorum o çizgi karakteri hala. yiyeceğini bırakmayan azimli şey.
👍
Cevap
4Cevap
Spider man no way home filmi ve başka film izlemedim sinemada
Tarık Akan'ın Yol filmini izlemiştim.
Helal be hafızaya bak ben 2016 yılında gitmiştim hangi film olduğunu unuttum fkfkf hatta yılından bile emin değilim 2017 de olabilir
Recep ivedik 5
nefesti lisedeyken gitmiştik
Uyursan ölürsün 😊
Doğru ben genel anlamda beğendim komutanın motivasyon konuşması çok etkiliydi
bide ön sıraya oturduk mu film başlarken komutan elideki demir sopayı dann diye vurmasın mı ödüm kopmuştu
Hahahahha Allah iyiliğini versin
Hatırlayamadım valla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar