Benim net olarak hatırladığım film "Hayat Güzeldir". Çok ağır bir filmdi. Ailemle gitmiştim.

Benim net olarak hatırladığım film "Hayat Güzeldir". Çok ağır bir filmdi. Ailemle gitmiştim.

Tam olarak hatırlamıyorum ama arabalarla ilgili bir çocuk filmiydi. Cars değildi, başkaydı. Onu da kapıda araba kostümü giyen adamla fotoğraf çektirmemizden hatırlıyorum. İlk ksz ailem olmadan gittiğim sinema da Türk yapımı Destere filmiydi. Hatta uzun bir süre devamı gelir diye beklediğimi hatırlıyorum 😅
Cevap
10Cevap
Hatırlamıyorum ama sanırım rampage filmi
Vizonteleydi sanırım ailemle gitmiştim ilk küçüktüm bayağı
Çılgın Dostlar 1. Babamla beraber izlemiştik sinema da
Ben taaa ilkokula başlayacağım senelerde * Bizans filmine gitmiştim ailemle 🤣🤣🤣
Sen bilmezsin Köroğlu vardı o zamanlar. Daha ilkokul 5 e gidiyordum. Yani 93 yılında 😄
Animasyon çok iyi hatırlıyorum ilk okul hocam götürmüş tü NEŞELİ AYAKLAR
Hayat güzeldir iyi filmdir bende çok beğendim
Pokemon filmiydi 🙈😅
Çok küçüktüm sanırım Boz bilmi
açlık oyunlarına gitmiştim
Labirent
Batman
Buz devri
Er ryan'ı kurtarmak
Uçamayan kuş rio
Siccin 6
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?