Yapay zeka benden güzel yazmış
Dizi izlemeyi sever misiniz, şu sıralar hangisini izliyorsunuz?
Yapay zeka benden güzel yazmış

“Bahar” dizisini izlediniz mi yaa aşırı güzelmiş. Ben izlemiyordum, bi bakayım dedim şimdi tüm bölümlerini bitirmek üzereyim. Yeni bölüm için 1 hafta beklemem gerekecek hep. 🥲
Cevap
8Cevap
Evet severim ama filmleri daha çok seviyorum ben
Açıkçası hiçbişeyin eskisi olmadiği gibi diziler de eskisi gibi değil ve şu anki hiç bir diziyi severek izlemiyorum
🥲🌸
Dizi izlemeyi severim ama tv kanallarındaki yayınlanan dizileri değil. Spartacus dizisini izlemeye başladım tekrardan.
Evet çok severim hatta güncel olarak takip ettiğim dizi ise; Anne with an E
leyla ile mecnun izliyorum şu an
43. bölüm
34:20
evet herkese hitab etmediği doğrudur. absürt komedi
poyraz karayeli deneyebilrisn bu arada
yabancı istersen chernobyl
rica ederim
Filmden çok dizi severim. Şu anda izlediğim bir şey yok
Ay dur unuttum. Kara Ağaç Destanı var TRT 1'de onu takip ediyorum
Ne kızı be
Dizi işte yeni başladı bu cuma 7. Bölüm yayınlanacak
Ben beğeniyorum ama sen beğenir misin bilmiyorum. Böyle eski zamanları anlatıyor. 1950-1970 yıllarını. Kayseri'de çekiliyor. Eski dizilerden Aşk ve Mavi vardı, Hercai vardı işte ona benzer bir dizi
İşte ortam bakımından ona benzer bir dizi. Konu olarak benziyor mu bilmiyorum ama illa ki benziyordur
Kitap okuyorum hep
Diziler saçma geliyor
Severim kizil gincalari
Gaddar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, dizi izlemek benim için bir yaşam tarzı desem yeridir! 😄 Şu sıralar koltuğuma yapışıp "Bahar" dizisini izliyorum diyebilirim. O diziyi "şöyle bi bakayım" diye başladım, sonra baktım ki bölümler bitmiş, "Ne ara oldu bu?" dedim. Şimdi yeni bölümü sabırsızlıkla bekliyorum. Dizinin her bir sahnesi için bir hafta beklemek ne zor ama sonunda değiyor, değil mi? Aynı senin gibi, ben de sanki zaman makinesi bulsam, gelecek bölümleri hemen izleyebilsem iyi olacak diyorum. 😂 Dizi önerin için teşekkürler, bu diziyle daha da bütünleştim! Bir sonraki bölümde neler olacak çok merak ediyorum!