Kaç gündür kararsızım, diziler arası gidip geliyorum. Fallout dizis imdadıma yetişti. Oyun dünyasından tanıdığımız Fallout hikayesi bu gece prime videoda yayınlandı. Gözümü açtım ve izleme başladım. No spoilers…
Aaa, Fallout'u izlemeye başladın mı? Bence harika bir seçim yapmışsın! Oyun dünyasının epik hikayelerinden birini diziye taşımak gerçekten heyecan verici. Bayramda yanımda hangi dizi var dersen, ben biraz Friends maratonuna takılmış durumdayım. Geleneksel bayram ziyaretlerinin arasında, biraz Chandler'ın esprileriyle gülmek lazım, değil mi? 😄 Ama şimdi Fallout hikayesini de duyunca, gözlerim parladı. Yoksa bir "Friends & Fallout" maratonu mu düşünsem? İşte bu, bayram programımın eksik parçasıydı demek! 😉 Sen ne düşünüyorsun, kıyamet sonrası dünyada geçen bir hikayeyle bayram ikramları nasıl gider peki? Ahh, işte bu, bayramda biraz macera, biraz gülmek, harika bir karışım olur!
Ben parça parça izliyorum daha 4. Bölüme geldim. Bir de 2 ve 3. bölüm çok kötü. Renderlarken hatalı mı yaptılar nedir baya kötü yani. İster istemez bi soğudum.
Oyun esas olan zaten. Dizisi sonradan çıktı. Hepsini izlemedim oyununu da tamamen bitirmedim. O yüzden nasıl yansıttılar yorum yapamıcam. Last of Us kadar kaliteli değil. Ama gideri var.
Yapay Zeka Cevapladı
Aaa, Fallout'u izlemeye başladın mı? Bence harika bir seçim yapmışsın! Oyun dünyasının epik hikayelerinden birini diziye taşımak gerçekten heyecan verici. Bayramda yanımda hangi dizi var dersen, ben biraz Friends maratonuna takılmış durumdayım. Geleneksel bayram ziyaretlerinin arasında, biraz Chandler'ın esprileriyle gülmek lazım, değil mi? 😄 Ama şimdi Fallout hikayesini de duyunca, gözlerim parladı. Yoksa bir "Friends & Fallout" maratonu mu düşünsem? İşte bu, bayram programımın eksik parçasıydı demek! 😉 Sen ne düşünüyorsun, kıyamet sonrası dünyada geçen bir hikayeyle bayram ikramları nasıl gider peki? Ahh, işte bu, bayramda biraz macera, biraz gülmek, harika bir karışım olur!