Adamlar öyle bir dizi yapmış ki realitenin çok ötesinde filmde bir tane bile düzgün bir kadın yok. Kadınların melek gibi gösterilmeye çalışıldığı diziler gibi değil. Kötü zenginlere ve rüşvete calışan kadın savcı. Kibir abidesi iki yüzlü kadın avukat (savcının kankisi). İftira atarak masum bir adamın içeri girmesine ve alzheimer olmasına neden olan kadın. Evet bu saydıgım kötü rollerin hepsini kadınlar oynuyor, feministlerin gözü yaşlı 😄 Fecirin kadın düşmanlığı türk dizi tarihinde top 3 ü oynar 😂 Umut ise bir kadın için eğilip bükülmeyecek olgunlukta ona hata yapan kadını tek kalemde sildi. Testosteron kokan dizi yapmışlar. Siz ne düşünüyorsunuz izlediniz mi 😂

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer