Feministlerin izlemediği o dizi?

Adamlar öyle bir dizi yapmış ki realitenin çok ötesinde filmde bir tane bile düzgün bir kadın yok. Kadınların melek gibi gösterilmeye çalışıldığı diziler gibi değil. Kötü zenginlere ve rüşvete calışan kadın savcı. Kibir abidesi iki yüzlü kadın avukat (savcının kankisi). İftira atarak masum bir adamın içeri girmesine ve alzheimer olmasına neden olan kadın. Evet bu saydıgım kötü rollerin hepsini kadınlar oynuyor, feministlerin gözü yaşlı 😄 Fecirin kadın düşmanlığı türk dizi tarihinde top 3 ü oynar 😂 Umut ise bir kadın için eğilip bükülmeyecek olgunlukta ona hata yapan kadını tek kalemde sildi. Testosteron kokan dizi yapmışlar. Siz ne düşünüyorsunuz izlediniz mi 😂

Feministlerin izlemediği o dizi?
Feministlerin izlemediği o dizi?
Cevapla