Güncellemeler
+1 yıl
Evde mi yoksa sinemada mı film izlersiniz diye soruyorum, sorarken dizi&film kategorisi seçiyorum KS gidip cinsel yaşam kategorisinde yayımlıyor soruyu. İyice sapıttı bu site.
Fanteziye kaçıp arabalı sinema diyen olmaz umarım 😃
Fantezi kelimesini kullandığın için cinsel yaşam bölümüne taşınmıştır. Evde izlemeyi tercih ediyorum ama arada sırada sinemaya da gidiyorum beğendiğim ve beklediğim bir film varsa.
Cevap
3Cevap
evde izlerim
Ev ortamı daha rahat oluyor. Sinema ortamını pek sevmem. En son ne zaman gittim onu bile hatırlamıyorum.
Ev, eski filmler izliyorum zaten. Yeniler fos🥲
Güzel senaryolar oluyor ya o kadar genelleme yapma.
Çok nadir...
Evde izlemeyi tercih ederim cunku sinemada izlerken uyuyakaliyorum
Çok mu rahat geliyor koltuklar. Ses konusunu hiç hesaba katmıyorum bile.
Evde, soyle dak dasah yatacan, ossura ossura izliyecen
ikisi de güzel çünkü ikisinin de yeri ayrı
Evde daha rahat ya
Bencede
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?