Filmi sinemada izlemeyi mi yoksa evde izlemeyi mi seversiniz?


Bazı filmlerde gerçekten de sinemada izlenmesi gerekiyor. Görsel efekt olarak çok daha uygun oluyorlar. Ben genel olarak evde izlemeyi daha çok seviyorum orası ayrı tabi ki.
Rica ederim
Evde daha tatlış oluyor. Kahve mi alıyorum hem de ucuz :) Mis gibi
Cevap
13Cevap
Evde daha güzel bir şeyler atıştırırken
Sinema ortamını sevmiyorum. Ev ortamı daha konforlu. Yayılıp izliyorum filmimi.
İkisini de seviyorum ama rahatıma biraz düşkünüm ev gibi ortamlarda izlemeyi daha çok seviyorum.
Tek başıma izlemeyi seviyorum sinemada ses vs tahammül edemiyorum
Filmin bitmesini bekleyemiyorum zaten sinemaya hiç gitmedim
Evde izlemek daha iyidir
Sinemada film izlemek 200 kağıt gerek yok
Evde izlemeyi severim
Evde izlemeyi severim
Evde
İkside olur
Evde izlemek
Evde
Sinemada
Sinema
filme bağlı
Evde
Sinemayı sevmem
evde
Ev tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar