'Kızıl Goncalar' dizisi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Dizinin NOW'da yayınlanıyor olması, baştan 1-0 yenik başlattı. Sonra ilk bölümlerindeki tuhaf sahneler yüzünden yayın yasağı yedi..
Bundan sebep mi bilmiyorum ama sonra ne olduysa dizi 180 derece ivme aldı..
Ben de mütedeyyin bir insan olarak bu diziyi, içlerinden gelen biri olarak, yani tarafsız değil, taraflı olarak izlemeye başladım.
Cüneyd ve Zeynep.. Müthiş bir denklik.. Tabi Cüneyd'in bazı psikolojik sorunları olmasına rağmen harika zekası, ve bu adama zevce olabilecek bir kadın akıllı Zeynep..
Hemde oldukça edebliler..
Dizide yanlış olan yok mu? Var. Kadınlarla erkekler bu kadar iç içe değiller, olamazlar.
Bir âlim olarak görünen, o mertebe bulunan biri, kim olursa olsun nâmahrem bir kadına elini öptürmez..
E birazda dizi izlensin diye de entrikalar çemberi..
Şimdilik Cüneyd ve Zeynep için izliyorum. Nereye doğru evrilecek görecez..

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Now öyle güzel sahneleri hayrına izletmez millete. Vardır bir bit eniği.
Diziyi izlemiyorum.
Zekat İçin Altın Bozulur Mu? ↗
Şeyhülislam efendi soruya bir bakar mısınız biz de merak ettik.
Tarikatların ve cemaatlerin gerçek yüzünü gösteren bi dizi gayet te çok güzel bir dizi beğendim
Cüneyd Zeynep için izlemek istiyorum bende çok güzel bi uyumları var harika ikili olmuşlar
Kızıl goncalar şimdiki tarikatların yüzünü ortaya koyuyor. Ne kadar iyi? İşte o tartışılır.
Tarikat dediğiniz insanlar topluluğu.. Yani insan.. Yani kusur, kabahat, günah ve sevap..
Olmasa iyi ama maalesef nasıl ki kutu kutu domatesler içerisinde bile çürük bir iki domates olur..
Ama sistemleri sağlamdır. İnsan zaafiyetini bilerek, buna önlem alınmış denetimi vardır..
Dizi buna az da olsa ışık tutuyor. Kim olursa olsun hata yapan, bedelini öder..
İzlemiyorum. Bana göre değil konusu.
Diziye bakmıyorum