'Kızıl Goncalar' dizisi hakkında ne düşünüyorsunuz?

'Kızıl Goncalar' dizisi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Dizinin NOW'da yayınlanıyor olması, baştan 1-0 yenik başlattı. Sonra ilk bölümlerindeki tuhaf sahneler yüzünden yayın yasağı yedi..

Bundan sebep mi bilmiyorum ama sonra ne olduysa dizi 180 derece ivme aldı..

Ben de mütedeyyin bir insan olarak bu diziyi, içlerinden gelen biri olarak, yani tarafsız değil, taraflı olarak izlemeye başladım.

Cüneyd ve Zeynep.. Müthiş bir denklik.. Tabi Cüneyd'in bazı psikolojik sorunları olmasına rağmen harika zekası, ve bu adama zevce olabilecek bir kadın akıllı Zeynep..

Hemde oldukça edebliler..

Dizide yanlış olan yok mu? Var. Kadınlarla erkekler bu kadar iç içe değiller, olamazlar.

Bir âlim olarak görünen, o mertebe bulunan biri, kim olursa olsun nâmahrem bir kadına elini öptürmez..

E birazda dizi izlensin diye de entrikalar çemberi..

Şimdilik Cüneyd ve Zeynep için izliyorum. Nereye doğru evrilecek görecez..

Kızıl Goncalar dizisi hakkında ne düşünüyorsunuz?

#Vesselam

'Kızıl Goncalar' dizisi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla