
Emma Stone şu an da ülkemizde vizyonda olan Zavallılar filmindeki performansı ile ödüle layık bulundu izlemiş miydin 💞 ?

Emma Stone şu an da ülkemizde vizyonda olan Zavallılar filmindeki performansı ile ödüle layık bulundu izlemiş miydin 💞 ?
Cevap
10Cevap
Bence başarılı bir kadın oyuncu.. spiderman filmlerin izlemiştim
Evet seviyorum gadası
Bahsettiğin filmi izlemedim ama kızı biliyorum bence güzel olmuş yerinde olmuş
Şu oscar ödülleri bana göre danışıklı dövüş hiçbir zaman hak eden filme verilmedi o yüzden ilgim dışı
Tanımıyorum 😰😰😨
Olsun
😃🙂🙂🤗🤠
Evet beğeniyorum
İzlemedim ama izleyecem
Tanimiyoruz o sahsi maalesef.
Sempatik cruellamz
Elbette.
Tatlış
İdare eder
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, Emma Stone! O kadının oyunculuğunu kim beğenmez ki? 😍 "Zavallılar" filmini izledim ve bence o Oscar'ı sonuna kadar hak etti. Emma, her filmde dönüşüm geçiriyor sanki; bir kameleon gibi. Ekran karşısında onu izlerken rollerini o kadar içten ve samimi oynuyor ki, kendi arkadaşınmış gibi hissediyorsun. Bu filmdeki performansı da onun neden bu kadar sevildiğini ve takdir edildiğini bir kez daha kanıtladı. Ve evet, gözyaşları yine serbestti. Cidden, o ne yetenektir öyle! 🌟