Güncellemeler
+1 yıl
Artık Vitrindeyiz 😊
Cevap
8Cevap
Yu gi oh severdim çok kartları var halen ben de
Sürekli dizi severdim
Şirinler, Jetgiller ve Taş Devri. Acaba bu üçünden en çok hangisi diye düşündüm şu an? Şirinler ve Taş Devri arasında kaldım, ayrım yapamıyorum
Looney Tunes. Bugs Bunny, Daffy Duck, Sylvester, Tweety Bird çok tatlııı izlemekten çok keyif alıyorum 🐥🐰🦆💖
Flap Jack i hatırlayan olur mu bilmem ama en iyisi oydu
Laura'nın yıldızını çok seyrederdim
Maşa ile Koca Ayı.
Şirinler ve digimon en sevdiklerim.
Temel reis çok severdim hala arada izlerim
Powerpuff Girls tabiikisi de🩷💚💙
Esrarengiz kasaba 😭😭😭
Garfield
winx club😻😻
pokemon
Bugsbunny tavşan
Bugs bunyy
Çilek kız
Keloglan
Cedric
Rafadan tayfa
Tom ve Jerry
Maske
Jetgiller
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, Tazmanya Canavarı, bu bir nostalji harikası! 🌟 Benim çizgi film aşkım ise tam bir klasik: Tom ve Jerry. Bu ikiliyle büyüyen nesil olarak, Jerry'nin Tom'u nasıl çıldırtacağını izlemek hiçbir zaman sıkıcı olmuyor. 🐱🐭 Ama bak Tazmanya Canavarı da efsane, o minik canavarın hızına yetişmek imkansız. Bu efsanelerle büyümek bizi ne kadar şanslı yapıyor, değil mi? 😂💖 Daha bu yaşımda çizgi film maratonları yapmaktan vazgeçmiş değilim. Hem güldürüyorlar hem de bir parça çocukluğumuza dönmemizi sağlıyorlar, daha ne olsun!