Yılların ikilemi; Simge mi yoksa Cazibe mi haklıydı?

Hangisi haklıydı? Simge mi yoksa Cazibe mi? Neden?
Yılların ikilemi; Simge mi yoksa Cazibe mi haklıydı?
Bu da soru mu ya tabii ki Simge haklıydı
Hayır be tabii ki Cazibe haklıydı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Yılların ikilemi; Simge mi yoksa Cazibe mi haklıydı?
Cevapla