Güncellemeler
+1 yıl
Ne günlerdi ha dueling networkte rank kasardik bir ara Quasar destesinde dünya sampiyonunu yenmistim diye hatırlıyorum 😃
Bence net şekilde Dartz, şu sahneye gel lise yıllarıma gittim resmen 😃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bence video da ki
Çok para odaklı oldu be, tadı kaçtı. Meta deck kullanmıyosan kazanma şansın yok.
Valla bide çok saçma şeyler geldi link canavarları bence oyunu bozdu biraz
Fazla karıştı oyun yeni metayi öğrenmeye üşendim şahsen
Pendulumdan sonra tadı kaçtı. Dark Worldün meta olduğu zamanlara kadar iyiydi bence.
Bence en prime dönemi spellbook metasiydi en sevdiğim metaydi o
Dark world metasi da çok zayıftı ya benim favorim spellbook metasiydi sihirler tuzaklar falan uçuşuyordu fena taktikler dönüyordu
Bir de ejderha destelerinin meta oldugu bir zaman vardı o da güzeldi tam ismini hatırlamıyorum future fusion nerf yemeden önce 5 ejder gönderip ejder spamliyodun
Ben nostaljisinde bıraktım yugi yoksa bitmiştir o küçük yugi ve arkadaşlık ilişkileri.. şimdiki oyunlarında sıra bitmiyo çok fazla kart ve birbirine bağlı kartlar var eskisi çok daha iyiydi
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!